نخستین یادواره 107 مداح شهید تهران برگزار می‌شود

Estimated read time 0 min read

مصطفی روحانی، مسوول بسیج مداحان س‍پاه تهران اعلام کرد: نخستین یادواره 107 مداح شهید تهران، جشنواره‌ای از اراده و ایثار، در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری و برنامه مراسم

این مراسم با هدف یادآوری خدمات و ایثارات 107 مداح شهید تهران، در تاریخ 29 دی‌ماه، در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. در این مراسم، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری به بررسی مسائل انتخابات، تاثیرگذاری مداحان در دوران دفاع مقدس، و ماجراهای یمن و غزه خواهند پرداخت. همچنین، حاج منصور ارضی نیز در این مراسم به گفتار خواهد پرداخت و مرثیه‌خوانی نیز اجرا خواهد کرد.

تولید مستند خاطرات مداحان دفاع مقدس

روحانی اعلام کرد: با هماهنگی با برنامه‌ریزی این یادواره، سایت بسیج مداحان تهران در حال به‌روزرسانی است تا زندگینامه و اطلاعات مربوط به این 107 مداح شهید در دسترس عموم قرار گیرد. همچنین، مستند خاطرات مداحان در دفاع مقدس در حال تولید است که به عنوان یک تاریخ شفاهی از آن دوران منتشر خواهد شد.

تجلیل از خانواده مداحان

در پایان، روحانی تاکید کرد: برنامه یادواره شامل تجلیل از خانواده مداحان شهید نیز خواهد بود. مراسم این یادواره در مجتمع شهدای انقلاب اسلامی در میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، کوچه صیرفی‌پور از ساعت 14:30 برگزار خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours