ارتش اسرائیل: ۴۴۴ سرباز و افسر درگیر درگیری‌ها جان باختند

Estimated read time 0 min read

تحلیل آخرین آمار تلفات از تاریخ ۷ اکتبر تا کنون

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش اسرائیل امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که از تاریخ هفت اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۴۴۴ سرباز و افسر کشته شده‌اند. این تعداد شامل ۸۲ نفر از تیپ «گولانی» با درجه نظامی بالاتر از گروهبان است.

آمار جزئیات تلفات از تیپ گولانی

با توجه به اطلاعات وبگاه شبکه المیادین از شبکه ۱۲ اسرائیل، این نظامیان از تیپ «گولانی» که در رده نظامی ۱۰۳ نفرشان بالاتر از گروهبان قرار دارند. تعداد نظامیان که از ابتدای حمله زمینی به غزه جان باخته‌اند، به ۱۲۰ نفر افزایش یافته است.

تکمیلی به گزارش‌ها از یکی از پرتلفات‌ترین روزها

در گزارشی از یکی از پرتلفات‌ترین روزهای حملات صهیونیست‌ها در غزه، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان این رژیم در حمله به محله «الشجاعیه» با کمین نیروهای مقاومت روبرو شدند. در این حمله ۱۰ نظامی کشته و ۶ نظامی دیگر زخمی شدند.

تحلیل تلفات نیروهای ارتش اسرائیل

روز گذشته، رادیو ارتش اسرائیل در گزارشی به تلفات نظامیان این رژیم در غزه پرداخت و دلایل کشته شدن نظامیان را مورد بررسی قرار داد. از جمله دلایل آورده شده می‌توان به «تعداد زیاد نیروها در میدان»، «مدت و ماهیت نبرد»، «خستگی نیروها»، «عدم انضباط عملیاتی» و «عدم هماهنگی بین نیروها» اشاره کرد.

اذعان وزیر جنگ رژیم اسرائیل به تلفات در تیپ گولانی

وزیر جنگ رژیم اسرائیل نیز با اذعان به تلفات جنگنده‌های تیپ گولانی اعلام کرد که گردان 13 تیپ ویژه گولانی در جریان حمله حماس در هفت اکتبر بیشتر نیروهایش را از دست داده است. او با اظهار اینکه «این جنگ دو برابر هزینه دارد»، مدعی شد: «البته ما در جنگ پیروز خواهیم شد».

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours