در پی یک رسوایی مالی گسترده در صنعت تبلیغات فوتبال ایران، دو مدیر ارشد این حوزه محکوم شدند. این پرونده که به اواخر دهه نود بازمیگردد، به قراردادهای تبلیغاتی در مسابقات باشگاهی مربوط میشود و مدیریت آن بر عهده یکی از مدیران وقت سازمان (م. س) در دوران ریاست فرد دیگری (م. ت) بوده است.
پس از بررسیهای دقیق نهادهای نظارتی و طی مراحل قانونی، حکم محکومیت این دو نفر به طور قطعی صادر و به آنها ابلاغ شده است. گزارشها حاکی از آن است که یکی از این مدیران، که هنوز در سمت مهمی در فوتبال فعالیت میکند، با توجه به سابقه مشارکت در پروندههای مشابه، در تلاش برای رهایی از تبعات این محکومیت است. این مسئله نگرانیهایی را در خصوص شفافیت و سلامت مالی در فوتبال ایران ایجاد کرده است. ادامه فعالیت این مدیر در شرایط فعلی، با توجه به حکم صادره، مورد سوال است.