طرح جدید تسهیلات تعمیرات تاکسی در تهران

سازمان تاکسیرانی شهر تهران با هدف بهبود وضعیت ناوگان تاکسیرانی پایتخت، طرح جدیدی را برای ارائه تسهیلات تعمیرات به رانندگان تاکسی اجرا خواهد کرد. بر اساس این طرح، رانندگان تاکسی می‌توانند وام‌هایی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای تعمیر خودروهای خود دریافت کنند.

شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، با اعلام این خبر، اظهار داشت که تاکسی‌های زیر ۱۲ سال و تمامی ون‌های فرسوده مشمول این طرح خواهند شد. وی افزود: “قرارداد فی مابین سازمان تاکسیرانی و چندین نمایندگی مجاز تعمیر خودرو منعقد شده است و یک بانک عامل نیز به این طرح پیوسته است تا تسهیلات لازم را به رانندگان ارائه دهد.”

مالکی تاکید کرد که این طرح برای اولین بار به خودروهایی تعلق می‌گیرد که هنوز به سن فرسودگی نرسیده‌اند اما به تعمیرات اساسی نیاز دارند. بر این اساس، تاکسی‌های فرسوده‌ای که مشمول طرح نوسازی نیستند نیز می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند. مبلغ وام برای تاکسی‌های سواری ۸۰ میلیون تومان و برای ون‌ها ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه این تسهیلات صرفاً برای تعمیرات خودروهای تاکسی پرداخت می‌شود، گفت: “رانندگان می‌توانند از این وام برای رفع هرگونه نقصی که مانع دریافت معاینه فنی می‌شود، استفاده کنند.”

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا سقف ۵۰۰۰ نفر از رانندگان تاکسی می‌توانند از این طرح استفاده کنند. انتظار می‌رود اجرای این طرح به بهبود کیفیت خدمات تاکسیرانی در تهران و افزایش رضایت مسافران کمک شایانی کند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *