رئیس فدراسیون جهانی تنیس به ایران می‌آید

نشست شورای هم‌اندیشی فدراسیون جهانی تنیس با حضور رئیس این فدراسیون، نخبگان تنیس و رئیس فدراسیون ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست که در انگلستان برگزار شد، داود عزیزی، رئیس فدراسیون ایران، به دعوت دیوید هگریتی، رئیس فدراسیون جهانی تنیس، در این نشست حضور یافت تا به عنوان یکی از اعضای این شورا، در خصوص موارد قابل بررسی در اجلاس آتی که شهریورماه در هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد، بحث و تبادل نظر کند.

عزیزی در حاشیه این نشست با محمدحسن لاچینانی و عادل برقعی، دو داور ایرانی که برای قضاوت در رقابت‌های تنیس ویمبلدون در انگلستان حضور داشتند، دیدار کرد. او همچنین با علی نیلی، یکی از داوران برجسته و مطرح داوری تنیس ایران و جهان، گفتگو کرد.

رئیس فدراسیون تنیس ایران در این سفر با رئیس فدراسیون تنیس ترکیه نیز دیدار کرد. در این نشست، بر استفاده از ظرفیت‌های دو کشور تاکید شد و هماهنگی‌هایی برای سفر رئیس فدراسیون ترکیه به ایران و امضای تفاهم‌نامه بین دو کشور انجام شد.

دیدار با رئیس فدراسیون جهانی و دعوت از دیوید هگریتی برای سفر به ایران یکی دیگر از برنامه‌های عزیزی در این سفر بود. رئیس فدراسیون جهانی تنیس در این دیدار تمایل خود را برای سفر به ایران در سال ۲۰۲۵ اعلام کرد.

عزیزی همچنین با رئیس کنفدراسیون تنیس آسیا دیدار و در خصوص راه‌های همکاری برای توسعه و ارتقای دانش فنی تنیس ایران گفتگو کرد.

رئیس فدراسیون تنیس ایران که یکی از اعضای رسمی کمیته برابری جنسیتی فدراسیون تنیس آسیا است، در نشست مربوطه نیز حضور یافت.

در جریان نشست شورای هم‌اندیشی فدراسیون جهانی تنیس، مراسم تقدیر از برترین‌های تنیس جهان نیز برگزار شد که منصور بهرامی، تنیسور قدیمی و پیشکسوت این رشته، به عنوان میهمان ویژه در این مراسم حضور داشت.

در این نشست همچنین جلساتی با کمیته‌های دیویس‌کاپ، ITF جونیور، توسعه، پیشکسوتان و فیوچرز برگزار شد و در خصوص موارد مرتبط با تنیس ایران بحث و تبادل نظر شد. نتایج این جلسات پس از تایید نهایی در آینده‌ای نزدیک به اطلاع جامعه تنیس خواهد رسید.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *