گاریدو از جوانان پرسپولیس راضی است؛ تغییرات در ترکیب اصلی محتمل است

سرمربی پرسپولیس از عملکرد بازیکنان جوان این تیم در تمرینات پیش فصل رضایت کامل دارد و ممکن است در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر فصل آینده از آنها در ترکیب اصلی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات پیش فصل پرسپولیس زیر نظر خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید این تیم در حال برگزاری است. طبق درخواست کادرفنی، بازیکنان منتخب رده‌های جوانان و امید نیز در تمرینات بزرگسالان شرکت می‌کنند.

عملکرد این بازیکنان در جریان تمرینات و بازی دوستانه روز گذشته مقابل منتخب آکادمی باشگاه تمجید کادرفنی جدید سرخپوشان را به همراه داشته است. گاریدو روی بازیکنانی همچون حسین حاجی‌زاده، علیرضا عنایت‌زاده و سمیر حبوباتی و… برنامه‌ریزی می‌کند و قصد دارد آنها را بیش از پیش به جمع نفرات اصلی اضافه کند تا در صورت نیاز بتوانند برای پرسپولیس بازی کنند.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس این نفرات را در اردوی هلند نیز همراه خود خواهد برد، اما صدور روادید آنها هنوز مشخص نیست و ممکن است مهم‌ترین بخش از تمرینات تاکتیکی را از دست بدهند.

آنچه مشخص است گاریدو فعلا توجهی به اسم بازیکنان پرسپولیس در تمرینات ندارد و قصد دارد تمام بازیکنان را برای رفع نیازهای فنی مورد بررسی قرار دهد.

این موضوع نشان می‌دهد که گاریدو به دنبال ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی پرسپولیس است و به جوانان این تیم فرصت بازی خواهد داد. باید منتظر ماند و دید که چه بازیکنانی در نهایت در ترکیب اصلی پرسپولیس در لیگ برتر فصل آینده قرار خواهند گرفت.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *