معرفی 10 تا از گرانترین محله های دبی جهت خرید خانه در دبی

دبی، یک شهر با رونق اقتصادی و توسعه سریع در امارات متحده عربی است که جذب سرمایه گذاران و اشخاص تازه وارد به عنوان مقصد اقامت و سرمایه گذاری مورد توجه قرار گرفته است. این شهر به عنوان یک پل ارتباطی مهم بین شرق و غرب شناخته شده و در زمینه های مختلفی از جمله تجارت، گردشگری، امور مالی، فناوری و مسکن، فرصت های بسیاری را فراهم کرده است.

خرید و فروش املاک و مستغلات در دبی توانسته است حجم قابل توجهی از معاملات در بازار املاک در دنیا را به دست بگیرد. به طوری که از همه جای دنیا، برای خرید ملک در دبی، به سازندگان معتبر املاک دبی مراجعه می کنند. در اینجا می خواهیم چند محله دبی به عنوان گران ترین محله های دبی را به شما معرفی کنیم.

حجم معاملات در دبی تا 2023

به نقل از سایت معتبر در حوزه املاک دبی به نام پراپرتی فایندر Property Finder، میزان معاملات در زمینه خرید و فروش ملک های لاکچری دبی به شرح زیر است:

The real estate and construction sectors in Dubai witnessed a growth of 3.6% and 1.9%, respectively, during the 1st half of 2023, according to Dubai Statistics Center data. 

ترجمه:

“بر اساس داده های مرکز آمار دبی، بخش املاک و مستغلات و ساخت و ساز در نیمه اول سال ۲۰۲۳ به ترتیب رشد ۳.۶ درصد و ۱.۹ درصد را تجربه کردند.”

گرانترین محله های دبی:

در ادامه محله های دبی از گران به ارزانتر را به شما معرفی کرده ایم. در اینجا شما می توانید قیمت ها به درهم را ببینید. برای اینکه آگهی املاک دبی را ببینید، می توانید همه آن ها را در سایت Amlakuae در همه این مناطق، مشاهده نمایید.

پالم جمیرا

این منطقه بیشترین تقاضا را از سوی سرمایه گذاران لوکس دارد. جمیرا یکی از بهترین مکان ها برای خرید ملک گران قیمت است. پالم جمیرا یک جزیره مصنوعی به شکل درخت نخل است که میزبان برخی از لوکس ترین هتل ها، تفریحگاه ها، ویلاها، عمارت ها و آپارتمان های جهان است. می توانید انتظار بازدهی سرمایه گذاری بسیار خوبی در حدود ۶ تا ۸ درصد از نظر اجاره داشته باشید. این معجزه املاک احتمالاً نفس شما را خواهد گرفت. شما از همان نگاه اول به دلیل طراحی منحصر به فرد و چشم اندازهای شگفت انگیز خلیج فارس مجذوب این مکان خواهید شد.

در این منطقه می توانید بهترین ویلاها و هتل های مجلل دنیا را در دبی بیابید. این جامعه جزیره ای خصوصی در شهر پر جنب و جوش دبی، خود به تنهایی یک معجزه کوچک است. فعالیت های بی شماری در آنجا وجود دارد، از جمله پیاده روی در کنار ساحل پالم جمیرا و استراحت در کنار امواج و آفتاب در ساحل آکوآونچر که نزدیک به هتل پنج ستاره آتلانتیس، پالم است. همه چیزهایی که نیاز دارید در این محله وجود دارد تا سفر شما را به چیزی که همیشه تصور می کردید تبدیل کند.

1 خوابه: 1.661.000 درهم

2 خوابه: 2.264.000 درهم

3 خوابه: 3.300.000 درهم

امارات هیلز

امارات هیلز اگر می خواهید در لوکس واقعی زندگی کنید، باید عظمت این منطقه را احساس کنید. هر خانه ای در اینجا در هر گوشه و کنار لوکس بودن را نشان می دهد. برخی از ثروتمندترین ساکنان دبی در این حومه شهر زندگی می کنند که به نام بیورلی هیلز افسانه ای در هالیوود، جنوب کالیفرنیا نامگذاری شده است. این محله اولین پیشنهادات ملک فدرال را به خریداران و سرمایه گذاران بالقوه ارائه می دهد. عمارت های مرمری که در میان فضای سبز زمین گلف قرار دارند، بهترین ویژگی این محله هستند. شکوه و عظمت این منطقه باید تجربه شود اگر می خواهید در لوکس واقعی زندگی کنید. هر خانه ای در اینجا در هر گوشه و کنار لوکس بودن را نشان می دهد

. 4 خوابه: 3.258.000 درهم

5 خوابه: 4.361.000 درهم

6 خوابه: 12.473.000 درهم

دبی مارینا

به نقل از سایت معتبر دبی هاوسینگ Dubaihousing:

It is a very exciting location to invest in Dubai, and that is Dubai Marina. It is one of the most sought-after locations when it comes to expats moving to Dubai for work.

دبی مارینا یک مکان بسیار هیجان انگیز برای سرمایه گذاری در دبی است. این یکی از مکان های پرطرفدار برای مهاجرینی است که برای کار به دبی نقل مکان می کنند.

این یک مکان بسیار جا افتاده است؛ هتل ها، رستوران ها، کافه ها یا هر چیزی که نیاز دارید را دارد؛ همه در دبی مارینا هستند. این منطقه دارای دریاچه ها، سواحل و هر چیز دیگری است که برای یک سبک زندگی لوکس نیاز دارید، همچنین یک فضای زندگی فوق العاده در دبی مارینا. می توانید انتظار بازدهی سرمایه گذاری خوبی بین هفت تا هشت درصد از نظر بازده اجاره داشته باشید. بهترین راه برای بیدار شدن با ریتم های سفرهای رقص بر روی دریاهای آبی یاقوتی است. دبی مارینا به همین دلیل یکی از گران ترین و پرطرفدارترین محله های دبی است. همچنین به دلیل اتصال عالی و بندر زیبا که محل استقرار اقامتگاه ها و قایق های لوکس است، معروف است. اگرچه دبی مارینا بیشتر به آپارتمان های استودیویی معروف است، اما سرمایه گذاران خارجی به ویلاهای پیشرفته آن جذب می شوند.

1 خوابه : 1.004.000 درهم

2 خوابه: 1.601.000 درهم

3 خوابه : 2.575.000 درهم

ام سقیم

این محله لوکس نزدیک به هتل با طراحی بادبانی شکل به نام برج العرب است. اکثر بازدیدکنندگان دبی برای تعطیلات خانوادگی این هتل را دوست دارند. این منطقه به خاطر عمارت های ساحلی مجلل خود در ام سقیم مشهور است. فعالیت ها و جاذبه های گردشگری شگفت انگیزی در اینجا وجود دارد. به دلیل پارک آبی وادی خروشان، اجاره قایق کایاک، مجموعه کافه های هنری و رستوران های ساحلی، زمین های والیبال و اسکیت پارک، ام سقیم یک گزینه عالی برای بازدیدکنندگانی است که به دنبال تعطیلات لوکس و همه جانبه هستند. در طول تعطیلات مجلل خود در دبی، یک دستیار شخصی می تواند به شما در کارتان کمک کند

. 1 خوابه: 1.460.000 درهم

2 خوابه: 2.210.000 درهم

3 خوابه: 3.000.000 درهم

جمیرا گلف استیت

این یک محله لوکس دیگر در دبی است که 1119 هکتار فضای باز و پوشش گیاهی سرسبز را پوشش می دهد. یک جامعه طلایی در داخل آن ایجاد شده است. بیش از 15 نوع مختلف از جایگزین های مسکونی در اینجا موجود است. هر یک از این آپارتمان ها دارای ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود هستند.

هر تاون هاوس، ویلا یا آپارتمان منظره ای نفس گیر از برکه ها و زمین های گلف موج دار ارائه می دهد. زمین های گلف این ملک منحصر به فرد هستند زیرا توسط گلف باز و تاجر معروف استرالیایی، گرگ نورمن طراحی شده اند. این مکان بر اساس مفهوم حفاظت از محیط زیست طراحی شده است که برای طبیعت زمین و جامعه افرادی که در آنجا زندگی می کنند مفید است.

مرکز شهر دبی

این منطقه شامل برخی از ساختمان های نمادین است. شما می توانید حدس بزنید که کدام ساختمان ها هستند؛ شامل برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، و همچنین بزرگترین مرکز خرید جهان، یعنی دبی مال می شود. بنابراین، شما یک مکان بسیار عالی درست در قلب مرکز شهر دبی دارید، یک فرصت سرمایه گذاری عالی دارید و می توانید انتظار بازدهی بسیار خوبی داشته باشید. بازده سرمایه گذاری می تواند از شش تا هشت درصد متغیر باشد.

گران ترین محله برای اجاره در امارات هنوز هم مرکز شهر است. بازار اجاره در این محله 117 درهم برای هر فوت مربع است که 31 درصد گران تر از متوسط قیمت خانه در سایر نقاط دبی است. شما باید برای عضویت در باشگاه Limitless، یک باشگاه اختصاصی که فرصت های نامحدودی را برای اعضای خود ارائه می دهد، ثبت نام کنید، این کار بخشی از تجربه شما در دبی است.

1 خوابه: 1.439.000 درهم

2 خوابه: 2.510.000 درهم

3 خوابه: 4.146.000 درهم

The Views

آپارتمان های این مجتمع دارای موقعیت ساحلی دریاچه و منظره ای بی نظیر از باشگاه گلف امارات هستند. The Views خود را در ده محله گران قیمت دبی تثبیت کرده است. این به دلیل ویژگی های فوق العاده ای است که ارائه می دهد. دانشکده دانش، دانشگاه آمریکایی دبی، دبی مارینا، شهر رسانه ای دبی و شهر اینترنت دبی تنها چند مکان نزدیک هستند اگر تصمیم به ماندن و خرید آپارتمان، سوئیت، ویلا یا بنگلا دارید.

جزیره بلو واتر

Ain Dubai در جزیره بلو واتر، یک محله ساحلی اصلی در دبی واقع شده است. هر کسی که می خواهد زندگی کند به دنبال آرامش، راحتی و مکان های دوستدار محیط زیست خواهد بود، سپس شبه جزیره بهترین مکان برای زندگی آن ها است. ساختمان های کمی مرتفع در این منطقه ساکنان را به نزدیک ترین گزینه های خرید لوکس در شهر نگه می دارد.

علاوه بر این، کازینو پالاس، یک باشگاه ساحلی با غواصی و ضیافت های باشکوه، در محله جزیره بلو واتر واقع شده است. با در دسترس بودن دروازه ایده آل “میامی ملاقات با منهتن”، می توانید از خطوط ساحلی خیره کننده و غذاهای دهان آب لذت ببرید. با توجه به فراوانی شکوه، جای تعجب نیست که به جمع مناطق شیک دبی پیوسته است.

ال براری

ال براری یکی دیگر از گزینه های مناسب مسکن برای افرادی است که می خواهند بدون صرف نظر از راحتی، به صورت پایدار زندگی کنند. اگر یکی از اقامتگاه های مختلف در ال براری را انتخاب کنید، می توانید علاوه بر آن از باشگاه های ورزشی، آرایشگاه ها، استخرهای شنا و فضاهای بازی مناسب کودکان بهره مند شوید.

طیف گسترده ای از آپارتمان ها و ویلاها در اینجا موجود است. در واقع، این یکی از معدود محله هایی است که دارای استخرهای خصوصی است.

کمدهای دیواری، آشپزخانه های بزرگ و لوازم پیشرفته را در داخل خواهید یافت. ال براری با این ویژگی ها با افتخار به لیست مناطق ثروتمند در دبی می پیوندد. بنابراین، قبل از خرید ملک در این منطقه، تنظیم بودجه شما ضروری است.

مروارید جمیرا

صاحبان ملک باید به سمت محله مجلل مروارید جمیرا که درست در ساحل جمیرا واقع شده است، حرکت کنند. هفت خوشه مسکونی در مروارید جمیرا طیف گسترده ای از انتخاب ها را برای ساکنان در مورد املاک ارائه می دهد. وجود کافه های ساحلی، مراکز تفریحی بزرگ و یک ساحل دو کیلومتری برخی از مکان های جالب دیگر هستند.

خود اتاق ها بسیار مدرن، مبله به زیبایی و دارای منظره ای از دریا در زیر هستند. اگر بازدیدکنندگان معتقدند که اینها ویژگی هایی است که مناطق ثروتمند در دبی باید داشته باشند، نمی توانید به آنها نپیوندید.

3خوابه: 9.450.000 درهم

4 خوابه: 16.228.000 درهم

5 خوابه: 36.595.000 درهم

جمیرا ویلیج سیرکل

این یک مکان عالی برای سرمایه گذارانی است که به دنبال یک جامعه جا افتاده هستند که هم مسکونی و هم تجاری باشد و برای خانواده ایده آل است. این مکان جمیرا ویلیج سیرکل (JVC) نامیده می شود. این یکی از بالاترین بازده های مورد انتظار سرمایه گذاری از نظر بازده اجاره است؛ می تواند تا هشت درصد باشد. می توانید انتظار داشته باشید که این مکان جا افتاده باشد؛ مدارس، ویلاها، تاون هاوس ها و آپارتمان ها دارد، یک جامعه واقعاً عالی برای سرمایه گذاری در JVC.

استودیو: 394.000 درهم

1 خواب: 628.000 درهم

2 خواب: 1.003.000 درهم

جمع بندی

دبی به خاطر سبک زندگی گران قیمت و مجللش شهرت دارد. همه دوست دارند خانه یا آپارتمان خودشان را داشته باشند تا در تعطیلات استراحت و آرامش داشته باشند. اما دبی فراتر از معماری مشهور جهانی، املاک و مستغلات لوکس، آسمان خراش های خیره کننده، بازارهای گران قیمت و خط ساحلی زیبا، استثنایی است.

دبی برای همه یک مکان رویایی است. تصور واقعیت و خیال در کنار هم در این شهر بسیار دشوار است. به جز مکان هایی که صرفا برای جذب گردشگران ساخته شده اند، اینجا جایی در دبی است که می توانید کمی طولانی تر بمانید و فضای اختصاصی خودتان را داشته باشید.

همه این رویاها محقق می شوند اگر شما واقعا بخواهید که به آن ها برسید. کافی است از گروه مشاوران املاک امارات Amlakuae.com به صورت تخصصی کمک بگیرید. این گروه شامل متخصص در زمینه های املاک دبی است و با بهترین و مناسب ترین پروژه های املاک دبی صاحب خانه شوید.

توجه نمایید : این مقاله که در مجله خبری صبح آنلاین منتشر شده است یک رپورتاژ آگهی می باشد و انتشار این مقاله به معنی تایید خدمات معرفی شده نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *