افزایش حجم عضلات بدن با دستگاه bfr آنهوما در کمتر از 30 دقیقه !

آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که چقدر عالی می‌شد اگر می‌توانستیم یک تمرین سنگین و جدی برای تقویت عضلات بدن انجام دهیم، بدون اینکه وزنه سنگین را استفاده کنیم (حتی بدون وزنه) و این کار را در کمتر از 30 دقیقه به پایان برسانیم ؟ فقط با دو جلسه در هفته.!! 

چگونه ممکن است این تمرین نه تنها باعث افزایش حجم عضلات خالص و بدون چربی شود، بلکه چربی بدن را کاهش داده و قدرت و استقامت عضلات را به‌طور چشمگیری افزایش دهد؟

با وجود آن که ممکن است در ابتدا به نظر برسد یک تکنیک ورزشی مانند بی اف ار برای ساختن عضله در حد  رویا  باشد این روش اعجاب انگیز که با دستگاه عضله سازی بی اف ار  یلسا انجام می شود توسط محققان مختلف از 50 سال پیش مورد بررسی و استفاده قرار گرفته که نتایج شگفت‌انگیزی را برای همه به بار آورده است.

دستگاه عضله‌ ساز آنهوما چگونه کار می‌کند؟

محدودیت همزمان جریان خون و انجام تمرین ورزشی یک روش جدید درمانی در حوزه ی پزشکی و ورزشی است. این دستگاه روی عضلات هدف (مثلاً بازو یا ران) بسته می‌شود و با محدود کردن جریان خون در حین وزنه‌زدن، باعث می‌شود که عضلات دچار ناتوانی مصنوعی  شوند و مغز دستور به ساخت عضلات بیشتری بدهد. این روش به نام «محدودیت جریان خون» یا BFR (KAATSU)  شناخته می‌شود.

بی آف ار (با نام قدیمی کاتسو ) باعث فعال‌سازی فیبرهای  عضلانی تند  انقباض می‌شود؛ در هنگامی که ما فعالیت های روزانه خود را انجام می دهیم  فیبرهای کند انقباض هوازی برای حرکت به کمک  ما می آیند. در حالی که فیبر های  تند انقباض برای قدرت و استقامت با این دستگاه BFR فعال می‌شوند. با محدود کردن جریان خون، مغز فریب می‌خورد که بدن در حال انجام یک تمرین طولانی‌مدت و شدید است، این فرآیند باعث افزایش سرعت عضله‌سازی می‌شود.

مقایسه عضله‌سازی با دستگاه آنهوما و تمرینات قدرتی سنتی:

  1. تمرینات قدرتی سنتی معمولاً بسیار سخت هستند و بدن را تحت فشار زیادی قرار می‌دهند که منجر به تجمع اسید لاکتیک در عضلات و درد و گرفتگی می‌شود. در مقابل، با دستگاه آنهوما شما با وزنه‌های سبک تمرین می‌کنید و سریع‌تر ریکاوری می‌شوید.
  2. بلند کردن وزنه‌های سنگین با تکنیک نادرست می‌تواند به کشیدگی عضلات، پارگی تاندون‌ها و آسیب به دیسک‌های کمر منجر شود. اما با روش محدودیت جریان خون، به علت عدم نیاز به وزنه سنگین چنین آسیب‌هایی رخ نخواهد داد.
  3. تمرینات قدرتی شدید می‌توانند به سیستم عصبی فشار آورده و باعث خستگی مزمن شوند و برای افرادی که بیماری ضمینه ایی دارند مناسب نخواهد بود.دستگاه عضله ساز آنهوما برای افرادی که مشکلات قلبی یا مفصلی دارند، می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

دستگاه عضله‌ساز آنهوما برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که عمل‌های جراحی سنگین داشته‌اند و نمی‌توانند تمرینات قدرتی انجام دهند.
  • افرادی که کم‌تحرک هستند و در معرض زخم بستر قرار دارند.
  • افراد مسنی که توانایی انجام تمرینات قدرتی را ندارند.
  • زنان خانه دار و کارمندان که وقت کافی برای رفتن به باشگاه ندارند
  • ورزشکاران حرفه‌ای که می‌خواهند سریع‌تر ریکاوری کنند و از دردهای بعد از تمرین جلوگیری کنند.
  • افرادی که مشکلات مفاصل و تاندون دارند

افرادی که به دلیل کار های خاص(مانند سفر های طولانی دریایی) توانایی تمرین منظم را ندارند.

افرادی که دچار فرسودگی غضروف و استخوان شده اند.

افرادی که تمرین در منزل را ترجیح می دهند.

مزایای بی آف ار :

 BFR با استفاده از کاف‌های مخصوص انجام می‌شود. این کاف‌ها باعث محدودیت جریان خون در اندام‌ها می شوند باید یاد آور شویم‌ که فقط و فقط باعث محدودیت می شوند.

  • از طریق تحریک غده هیپوفیز باعث افزایش هورمون رشد بیش از ۲۴۰ برابر
  • ترشح هورمون IGF1
  • ترشح هورمون HIF
  • تحریک آبشار سیگنالیک
  • فعال‌سازی فیبرهای عضلانی سریع انقباض
  • تولید هورمون‌های سیستمیک و موضعی
  • افزایش سنتز پروتئین عضلانی
  • افزایش تورم سلول‌های عضلانی
  • افزایش رگ زایی
  • تولید اکسید نیتریک می‌شود که به افزایش انعطاف‌پذیری عروق کمک می‌کند.
  • این روش متابولیسم را تقویت کرده و فرآیند پیری را در تمام سنین به تأخیر می‌اندازد

برای استفاده از این روش، باید روی عضله موردنظر محدودیت جریان خون ایجاد کنید در این روش جریان خون سرخرگی به صورت ناکامل و جریان خون سیاهرگی به صورت کامل محدود می گردد. تعیین فشار مناسب برای محدودیت جریان خون در این روش بسیار حائز اهمیت است  که این اتفاق بصورت دیجیتال و هوشمند بوسیله دستگاههای موجود انجام می شود.

دستگاه‌ های بی اف آر (BFR) یا محدودیت جریان خون، به عنوان یکی از نوآورانه‌ترین روش‌ها برای عضله‌سازی سریع شناخته می‌شوند. به عبارت دیگر این تکنیک به شما اجازه می دهد که با بلند کردن وزن کمتر عضله ها و ماهیچه ها با سرعت بالاتر رشد کنند.

برای مشاهده محصولات، خرید و اطلاعات بیشتر:

تماس با پشتیبانی فروش:  09173129414

آدرس سایت : https://www.anhuma.com

با آنهوما،  به سلامتی خود و اطرافیان خود  اهمیت  بدهید.

توجه نمایید : این مقاله که در مجله خبری صبح آنلاین منتشر شده است یک رپورتاژ آگهی می باشد و انتشار این مقاله به معنی تایید خدمات معرفی شده نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *