فولاد سیرجان بر بام آسیا؛ قهرمانی در خانه رقیب و حواشی داغ فینال

در یک رقابت حساس و پرهیجان، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با شکست دادن تیم شهداب یزد در فینال جام باشگاه‌های آسیا، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی شهداب یزد و با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد، با پیروزی سه بر صفر فولاد سیرجان به پایان رسید.

شاگردان بهروز عطایی با ارائه یک بازی قدرتمند و حساب شده، توانستند حریف خود را شکست دهند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. این پیروزی در حالی رقم خورد که تیم شهداب یزد با حمایت پرشور تماشاگران خود به میدان آمده بود و امیدوار بود در خانه به قهرمانی برسد.

حواشی این دیدار از همان ابتدای مسابقه آغاز شد و هواداران شهداب با شعارهای علیه تیم فولاد سیرجان، بهروز عطایی و محمد موسوی، جو سالن را متشنج کردند. با برتری فولاد در دو ست ابتدایی، تنش‌ها در سالن بیشتر شد و درگیری‌های لفظی بین هواداران دو تیم به وجود آمد. خوشبختانه با مداخله نیروهای انتظامی، اوضاع آرام شد.

در پایان مسابقه، چند تن از بازیکنان فولاد سیرجان برای تشکر از هواداران خود به سمت سکوها رفتند که با پرتاب اشیاء از سوی برخی از هواداران شهداب روبرو شدند.

قهرمانی فولاد سیرجان در این مسابقات، نشان از قدرت بالای والیبال ایران در سطح آسیا دارد و می‌تواند نویدبخش آینده‌ای درخشان برای والیبال کشورمان باشد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *