شکسته شدن طلسم ۱۱ ساله تراکتور در اصفهان؛ تراکتور با ۱۰ نفر سپاهان را شکست داد

در اتفاقی تاریخی و غیرمنتظره، تیم فوتبال تراکتور موفق شد پس از ۱۱ سال، طلسم ناکامی مقابل سپاهان در اصفهان را بشکند. در بازی هفته ششم لیگ برتر، تراکتور با یک گل ارزشمند و در شرایطی که از دقیقه ۳۱ ده نفره بازی می‌کرد، سپاهان را شکست داد.

این پیروزی در حالی رقم خورد که تراکتور به دلیل اخراج مهدی ترابی، بخش قابل توجهی از بازی را با یک بازیکن کمتر دنبال کرد. با این حال، با یک بازی هوشمندانه و دفاعی منسجم، موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد و با گل دقیقه ۹۱ امیرحسین حسین‌زاده، سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن خود کند.

این پیروزی برای تراکتور از چند جهت حائز اهمیت است. اول اینکه پس از سال‌ها ناکامی، بالاخره توانست بر یکی از رقبای سنتی خود غلبه کند. دوم اینکه این پیروزی در شرایطی به دست آمد که تراکتور ده نفره بازی می‌کرد و نشان از روحیه بالای بازیکنان و کادر فنی این تیم دارد. سوم اینکه با این پیروزی، تراکتور به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و نشان داد که یکی از مدعیان جدی قهرمانی این فصل است.

شکست سپاهان در این بازی، شوک بزرگی به هواداران این تیم وارد کرد. سپاهانی‌ها که در ابتدای فصل عملکرد خوبی داشتند، با این شکست، از کورس مدعیان قهرمانی فاصله گرفتند.

این پیروزی تاریخی برای تراکتور، نشان از قدرت و پتانسیل بالای این تیم دارد و می‌تواند انگیزه مضاعفی برای بازیکنان و کادر فنی این تیم باشد تا در ادامه فصل نیز به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *