قلعه‌نویی: انتقام نمی‌خواهیم، به دنبال صعودیم

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل قطر در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، با تاکید بر اهمیت این بازی برای صعود ایران به جام جهانی، از شناخت کامل تیمش نسبت به حریف قطری خبر داد. وی ضمن اشاره به بازی قبلی دو تیم در جام ملت‌ها، هرگونه نگاه انتقامی به این دیدار را رد کرد و بر اهمیت کسب سه امتیاز برای تضمین صعود ایران تاکید نمود.

قلعه‌نویی با اشاره به شرایط سخت آماده‌سازی تیم ملی و مشکلات میزبانی، از عملکرد بازیکنان در بازی قبلی مقابل ازبکستان ابراز رضایت کرد و به تغییرات احتمالی در ترکیب تیم برای بازی با قطر اشاره داشت. وی همچنین به مشکل گلزنی تیم اشاره کرد و آن را ناشی از بدشانسی دانست.

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه بازی با قطر از شش امتیاز هم بیشتر ارزش دارد، بر اهمیت این بازی برای هموار کردن مسیر صعود تیم تاکید کرد. قلعه‌نویی در پایان به داوری بازی با ازبکستان نیز اشاره کرد و ضمن احترام به تصمیمات داور، به اشتباهات داوری در مسابقات بزرگ اشاره نمود.

به طور کلی، قلعه‌نویی در این نشست خبری، با اعتماد به نفس و تاکید بر آمادگی تیمش، به دنبال کسب سه امتیاز مقابل قطر و تضمین صعود ایران به جام جهانی ۲۰۲۶ است.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *