طوفان گل در آمریکای جنوبی؛ آرژانتین با درخشش مسی و برزیل به پیروزی رسیدند

هفته دهم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی شاهد نمایش‌های درخشانی از تیم‌های بزرگ این قاره بود. در این هفته، تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل با پیروزی‌های پرگل خود، یک بار دیگر قدرت و برتری خود را به رخ رقبای خود کشیدند.

ستاره این هفته بدون شک لیونل مسی بود که با هت‌تریک و دو پاس گل، تیم ملی آرژانتین را به پیروزی قاطع ۶-۰ مقابل بولیوی رساند. این نمایش درخشان، یک بار دیگر جایگاه مسی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را تثبیت کرد. علاوه بر مسی، لائوتارو مارتینس، خولیان آلوارز و آلمادا نیز برای آرژانتین گلزنی کردند.

در دیگر بازی حساس این هفته، تیم ملی برزیل با نتیجه ۴-۰ پرو را شکست داد. رافینیا با زدن دو پنالتی و پریرا و هنریکه با گل‌های خود، پیروزی پرگل سلسائو را رقم زدند.

در سایر دیدارهای این هفته، کلمبیا با نتیجه ۳-۰ شیلی را شکست داد و دیدار اروگوئه و اکوادور با تساوی بدون گل به پایان رسید. همچنین، پاراگوئه با نتیجه ۲-۱ ونزوئلا را شکست داد.

با این نتایج، تیم ملی آرژانتین با ۲۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. کلمبیا با ۱۹ امتیاز دوم است و اروگوئه و برزیل هم ۱۶ امتیازی و در رده‌های بعدی جای دارند.

رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی همچنان با هیجان و جذابیت دنبال می‌شود و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد رقابت‌های نزدیک‌تری بین تیم‌ها باشیم.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *