آزمون‌های استخدامی سر موعد برگزار می‌شود؛ هیچ توقفی در امور اداری و استخدامی نداریم

Estimated read time 0 min read

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اینکه هیچ تغییری در روند برگزاری آزمون‌های استخدامی ایجاد نخواهد شد، گفت: آزمون‌ها سر موعد و زمان مقرر خود برگزار می‌شود.

میثم لطیفی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تعویق یا لغو آزمون‌های استخدامی، اظهار داشت: هیچ برنامه‌ای برای توقف یا تاخیر در برگزاری آزمون‌های استخدامی نداریم و این آزمون‌ها طبق روال عادی و در زمان‌های از پیش تعیین شده برگزار خواهند شد.

وی در ادامه افزود: دستگاه‌های اجرایی همچنان مجاز به اعلام نیازهای استخدامی خود هستند و این موضوع با رعایت مباحث کارشناسی و طبق روال قانونی پیگیری خواهد شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی در خصوص استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی نیز گفت: به طور قاطع اعلام می‌کنیم که به هیچ عنوان نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی استفاده شود. این موضوع به تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها ابلاغ شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

لطیفی در پایان از داوطلبان آزمون‌های استخدامی خواست که با تمرکز بر روی مطالعه و آمادگی، در موعد مقرر در آزمون‌ها شرکت کنند و به شایعات و اخبار غیرموثق توجهی نکنند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours