آمادگی ایران برای کمک به پیشرفت روند مذاکرات صلح یمن

Estimated read time 0 min read

در گفت‌وگویی با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل، مشاور ارشد وزیر امور خارجه اعلام کرد که ایران از پیشرفت‌های حاصله در فرآیند مذاکرات صلح یمن استقبال کرده و آمادگی خود را برای حمایت از پیشرفت این روند اعلام نموده است.

بررسی تحولات منطقه‌ای در مذاکرات صلح

گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس افزود که در تماس ویدیویی، نماینده ویژه سازمان ملل با مشاور ارشد وزیر، آخرین تحولات مذاکرات صلح یمن را مورد بررسی قرار داده‌اند. امیدواری بیان شده است که این تحولات به نتایج مثبتی منجر گردد.

توقف جنایات جنگی و نسل‌کشی در غزه: تأکید بر امور منطقه‌ای

در رایزنی با نماینده سازمان ملل، مشاور ارشد وزیر امور خارجه خواستار توقف جنایات جنگی و نسل‌کشی در غزه شد. او تاکید کرد که مسائل فلسطین تأثیرگذار بر امور منطقه‌ای و بین‌المللی دارند.

انتقاد از حمایت دیگران از رژیم صهیونیستی

مشاور ارشد اظهار داشت: «کشورهایی که از ما می‌خواهند خویشتنداری کنیم، خود در تامین تسلیحات رژیم صهیونیستی و مدیریت جنگ در حال فعالیت هستند.» او با انتقاد از این حمایت‌ها، بیان کرد که این موارد باعث ادامه جرایم رژیم صهیونیستی می‌شوند.

آمادگی ایران برای حمایت از پیشرفت مذاکرات صلح یمن

در اتمام، مشاور ارشد وزیر امور خارجه، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به پیشرفت فرآیند مذاکرات صلح یمن را تأکید کرد. این تصریحات نشان از پیگیری ایران در جهت تحقق آرامش و استقرار صلح در منطقه دارد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours