انهدام مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستان» در سوریه

Estimated read time 0 min read

در اقدامی جدید، موشک‌های بالستیک ایران در حملاتی هوشمندانه علیه اردوگاه‌ها و مراکز تأسیسات گروه‌های تروریستی هیأت تحریر الشام و حزب ترکستان در سوریه به موفقیت‌آمیزی رسیده و مقر اصلی گروه حزب ترکستان به کلی از بین برده شده است.

تلفیق هدفمندی و دقت در حملات موشکی

به گزارش منابع محلی در ادلب، موشک‌های بالستیک ایران با دقت بسیار بالا به سمت اردوگاه‌های آموزشی، ستاد پشتیبانی لجستیکی، و تأسیسات درمانی مرتبط با گروه‌های تروریستی حیات تحریر الشام و حزب ترکستان شلیک شدند.

اهمیت جغرافیایی مناطق هدف قرار گرفته

منابع المیادین افزوده‌اند: «مناطق تحت کنترل تروریست‌های هیأت تحریر الشام در شمال غربی سوریه، از جمله ادلب، نیز هدف این حملات بوده و تاثیرات مثبتی را بر جریان‌های تروریستی داشته است».

برخورد مؤثر با تروریست‌های حزب ترکستان

به گفته منابع، مقر گروه تروریستی حزب ترکستان در منطقه جبل السماق و در نزدیکی شهرک حارم هدف حملات قرار گرفته و به شدت تخریب شده است.

ارتباط با ارتش داعش خراسان

این منطقه که به عنوان مرکزی برای آموزش تروریست‌های داعش خراسان شناخته می‌شود، از طریق آمریکا به افغانستان و مرز ایران برای انجام حملات در داخل ایران منتقل می‌شده است.

پاسخ پرقدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی نیز در مناطق مجاور با موشک‌های بالستیک هدف قرار گرفته و تخریب شده‌اند.

تأثیرگذاری حملات موشکی در کنسولگری آمریکا

به گزارش شبکه ای‌بی‌سی، حملات موشکی ایران تأثیراتی هم در نزدیکی کنسولگری آمریکا در اربیل عراق گذاشته و ۸ مکان در اطراف آن به عنوان هدف قرار گرفته‌اند.

نقشه‌رسمی برای مقابله با تهدیدها

این حملات موشکی، نشان از تصمیم ایران برای مقابله با تهدیدها و گروه‌های تروریستی در مناطق حساس دارد و نقشه‌رسمی برای تأمین امنیت و استقرار در منطقه ارائه می‌دهد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours