اهدای ۱۸۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان خوزستانی+عکس

Estimated read time 0 min read

با همت قرارگاه جهادی طوبی سپاه ولی عصر(عج) و بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، ۱۸۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد. این اقدام یک نمونه از جهاد برای حمایت از زوج‌ها در راه به جهت ازدواج و تشکیل خانواده است.

حضور فرمانده سپاه و تقدیر از تلاش‌ها

آیین اهدای جهیزیه با حضور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار شد. سردار شاهوارپور، در تأکید خود بر این موضوع، این اقدام را به عنوان نوعی جهاد برای حل مشکلات نوعروسان و دامادان دانست و از تلاش‌های مجموعه گروه‌های جهادی و حفاظت سپاه تقدیر کرد.

اهدای بیش از ۱۷۰۰ جهیزیه در طول سال

سردار شاهوارپور افزود: “در طول سال، بیش از ۱۷۰۰ جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شده است.” این اهداها همگی با همت افراد موثر در جهاد برای حمایت از ازدواج و تشکیل خانواده صورت گرفته‌اند.

تأکید بر اهمیت ازدواج در دین اسلام

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به تأکید بر اهمیت ازدواج در دین اسلام پرداخت و گفت: “ازدواج مورد تأکید دین مبین اسلام و زندگی مجردی مورد غضب دین است.” او تصریح کرد که ازدواج یکی از توصیه‌های مهم دینی است و این اقدامات به منظور فراهم آوردن شرایط آسانی در ازدواج جوانان اجتناب‌ناپذیر است.

اهمیت فرزندآوری برای توسعه اسلام

سردار شاهوارپور در ادامه با تأکید بر اهمیت فرزندآوری اظهار کرد: “هر چه نسل شیعیان و مسلمانان بیشتر باشد، باعث توسعه اسلام و ترس دشمنان است.” او با این توضیح که هر جهیزیه شامل کالاهای ایرانی است، از تأیید و حمایت از تولید داخل نیز یاد کرد.

تشکر از همت بلند جهادی

آخرین تأکیدات فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به ستایش از همت بلند جهادی افراد مشارکت‌کننده و تشکر از تمامی افراد موثر در این اقدامات حمایتی بود. او از همه کسانی که در راستای این اهداها دست به جهاد زده‌اند تقدیر کرد و خواستار ادامه این راه در راستای حمایت از جوانان و ازدواج آسان‌تر آن‌ها بود.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours