اولتیماتوم پرسپولیس به باشگاه‌های فوتبال درباره مذاکره با عمری

Estimated read time 0 min read

به تازگی، باشگاه پرسپولیس با اطلاعیه‌ای به باشگاه‌های فوتبالی که به دنبال جذب محمد عمری هستند، اولتیماتوم داده است. معاونت حقوقی این باشگاه در این اطلاعیه بیان کرده است که محمد عمری دارای یک قرارداد محافظت شده با پرسپولیس می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این اطلاعیه بیان می‌کند که هر گونه مذاکره و عقد قرارداد با محمد عمری بر خلاف اصول حرفه‌ای و اخلاقی فوتبال است و تحت پیگیری‌های قانونی قرار خواهد گرفت.

مجوز و اجازه مذاکره با باشگاه پرسپولیس

باشگاه در اطلاعیه خود به باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر خلیج فارس و لیگ آزادگان اعلام کرده است که محمد عمری به عنوان بازیکن فعلی پرسپولیس، دارای قرارداد در دوره محافظت شده است. با توجه به مجوز بازیکنان تا پایان فصل، هرگونه مذاکره باید با اجازه باشگاه پرسپولیس انجام شود.

تخلف و اقدامات حقوقی پرسپولیس

اطلاعیه بیان می‌کند که هر گونه انعقاد قرارداد بدون اجازه باشگاه متخلف تلقی می‌شود و تخلف محسوب خواهد شد. باشگاه پرسپولیس حق خواهد داشت تا در صورت تخلف، در ارکان قضایی فدراسیون شکایت نماید و حقوق خود را حفظ کند.

خلاصه و تدابیر حقوقی

به این ترتیب، این اطلاعیه نقش واضحی در تبیین تدابیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص محافظت از قرارداد بازیکنان خود ایفا می‌کند. این تاکید بر اصول و قوانین، پیام مهمی به باشگاه‌های دیگر می‌باشد که نباید به تخلف و انحراف از اصول اخلاقی فوتبال تمایل نشان دهند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours