بنتو: ایران قدرتمندترین تیم گروه است ولی تا حد توانمان مقابلشان خواهیم ایستاد

در یک نشست خبری پیش از مسابقه امارات مقابل ایران، سرمربی تیم ملی امارات، پائولو بنتو اظهاراتی کرد که نشان از آمادگی و تصمیم این تیم برای رقابت با یکی از بهترین تیم‌های آسیا دارد.

بنتو اعلام کرد: “ایران بی‌تردید قدرتمندترین تیم گروه است و یکی از بهترین تیم‌های آسیا. برای ما این چالش سختی است اما تا حد توانمان مقابل ایران خواهیم ایستاد.”

برنامه‌ریزی برای مسابقه با استراتژی متفاوت

بنتو با اشاره به بازی قبلی تیم خود و مشکلاتی که پیش آمد، اعلام کرد: “برای این مسابقه بازیکنان تا جای ممکن ریکاوری کردند. این بازی برای ما سخت بود، به ویژه که در دقیقه 37 به 10 نفره شدیم. اما برای تیمی خوب مثل ایران استراتژی متفاوتی داریم.”

مواجهه با ایران: چالش ویژه‌تر

انتظارات از بازیکنان امارات

بنتو بیان کرد: “ما انتظار داریم بازی سختی مقابل ایران داشته باشیم. ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و ما برای این دیدار آماده می‌شویم. تا حد توانمان خود را برای این دیدار آماده می‌کنیم و در مسابقه مبارزه خواهیم کرد تا به هدفمان، یعنی صعود به مرحله حذفی، برسیم.”

تجربه بازیکنان ایران و تاکید بر هوش

به سوالی درباره بازیکنان تیم ایران و تأثیر آنها بر بازی، بنتو گفت: “ایران تیم بسیار خوبی دارد و ما آنها را خوب می‌شناسیم. بازیکنان با تجربه و باتجربه در سطوح بالای فوتبال بازی می‌کنند. ما باید با هوش مقابل این تیم بازی کنیم. این بازی چالشی است و ما باید بسیار باهوش عمل کنیم.”

آرمان‌ها و تصمیم برای بازی‌های آینده

سختی انتظارات مردم امارات

بنتو در مورد انتظارات مردم از تیم امارات اظهار کرد: “من انتظارات مردم را کنترل نمی‌کنم. انتظار من این است که تیممان هر بازی به بازی دیگر پیش برود و قدم به قدم جلو برود. انتظارات هواداران یا رسانه‌ها را نمی‌توان کنترل کرد. شاید آنها بخواهند ما قهرمان شویم. برایم سخت است که این انتظار را داشته باشم. انتظار من این است که هر بازی بتوانیم خوب بازی کنیم و مبارزه کنیم.”

تأکید بر انگیزه و نتیجه‌گیری مثبت

در پایان، سرمربی امارات اظهار کرد: “من نمی‌دانم چه چیزی باعث شده که انتظارات چنین باشد. برایم سخت است که چنین انتظاری از ما داشته باشند. انتظار من این است که هر بازی بتوانیم خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. همچنین باید بازی را کنترل کنیم و برای 3 امتیاز بجنگیم. بازی مقابل ایران مثل بازی‌های قبلی نیست و نیاز به تمرکز و مبارزه دارد.”

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا