بازداشت سرشاخه اصلی شرکت لاکسون

Estimated read time 0 min read

دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام اعلام کرد که پرونده شرکت لاکسون حدود ۱۸۰۰ شاکی دارد. سرشاخه اصلی این شرکت در استان بازداشت شده و اموال متعلق به او نیز شناسایی شده است.

تفهیم اتهام به ۴۰ نفر در ایلام

به گفته دادستان، تاکنون ۴۰ نفر به تفهیم اتهام در ارتباط با این پرونده پرداخته‌اند و آنها با قرار تأمین آزاد شده‌اند. این اقدامات جزئی از تدابیر قضایی برای برخورد با جرم‌های اقتصادی و حمایت از مال‌باختگان است.

درخصوص فعالیت‌های شرکت لاکسون در خارج از کشور

در حالی که شرکت لاکسون فعالیت‌های خود را در خارج از کشور دارد، دادستان بیان کرد که اقدامات قضایی در این زمینه به‌منظور برخورد با موارد جرمی جاری است. این فرآیند از طریق یک صرافی صورت می‌گیرد و در حال حاضر، اقدامات قانونی در این خصوص در حال انجام است.

رسیدگی به پرونده‌های فساد در استان ایلام

دادستان اظهار کرد که تاکنون برای رسیدگی به پرونده‌های فساد در استان ایلام، ۱۳ متهم رباخوار حرفه‌ای مورد تحقیق قرار گرفته‌اند و در دستور کار دادستانی است.

چالش‌های جامعه و راهکارها

به تاکید دادستان بر چالش‌های جامعه اشاره شد، به ویژه چالش خودکشی که یکی از مسائل اصلی استان است. او بیان کرد که انتشار این موارد می‌تواند آرامش روانی جامعه را به خطر بیندازد.

امنیت در مرزهای ایلام

دادستان به امنیت در مرزهای استان ایلام اشاره کرد و اظهار کرد که با داشتن ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، استان همواره یکی از امن‌ترین مرزهای کشور بوده است.

آمادگی برگزاری انتخابات در ایلام

در پایان، دبیر ستاد انتخابات ایلام از آمادگی برگزاری انتخابات در این استان خبر داد و به مشارکت حداکثری مردم در این رویداد تأکید کرد. او به اهمیت نقش رسانه‌ها در افزایش مشارکت عمومی اشاره کرد و تأکید کرد که بی‌طرفی و حفظ سلامت انتخابات اصول اساسی در این فرآیند محسوب می‌شود.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours