درخواست از ایران خودرو برای تحویل پژو پارس

Estimated read time 0 min read

مخاطبان خبرگزاری فارس به دنبال آخرین اطلاعات از ایران خودرو هستند و این بار از مسئولان این شرکت درخواست کرده‌اند تا نسبت به تحویل خودروهای پژو پارس که موعد آن زمستان امسال است، اقدام فوری نمایند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، متقاضیان از ایران خودرو خواسته‌اند تا خودروهای پژو پارس به متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و موعد تحویل آنها زمستان امسال است، تحویل داده شود.

مسئله بلاتکلیفی متقاضیان

مخاطبان اعلام کرده‌اند که در زمان ثبت نام در مرحله اول سامانه یکپارچه، هیچ توافقی مبنی بر اختیار خودروساز درباره تغییر تیپ یا مدل خودروی درخواستی متقاضی وجود نداشته و از مسئولان می‌خواهند تا با توجه به این موضوع، خودروهای پژو پارس تولیدی را به موقع به متقاضیان تحویل دهند.

انتظارات از ایران خودرو

متقاضیان نقدهایی به شرایط بلاتکلیفی در مورد تحویل خودروهای پژو پارس دارند و انتظار دارند که ایران خودرو به این خواسته‌ها پاسخی مثبت و رسمی بدهد.

آینده خودروسازی

مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که در پارکینگ کارخانه ایران خودرو تعداد زیادی از خودروهای پژو پارس دپو شده‌اند. با این حال، اطلاعات رسمی از طرف این شرکت از توقف تولید یا تحویل خودروها گنگ زده است.

راهکارهای ایران خودرو

این شرکت اعلام کرده که در حال حاضر فراخوان واریز وجه برای خودروهایی که تولید مطابق با استانداردهای 85 گانه است، در حال اجراست و در صورت تمدید مجوزهای سازمان ملی استاندارد، فراخوان تحویل سایر خودروها نیز خواهد شد.

احتمالات آینده

با توجه به این مواضع و نگرانی‌ها، متقاضیان در انتظار توضیحات رسمی از سوی ایران خودرو هستند تا آینده تحویل خودروهای پژو پارس روشن‌تر شود.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours