تظاهرات هزاران نفر در پاریس و لیون در حمایت از غزه

Estimated read time 0 min read

تظاهرات پاریسی‌ها در حمایت از مردم غزه

در پاریس و لیون، هزاران نفر از شهروندان فرانسوی در تظاهراتی با انرژی حمایت خود را از مردم فلسطین در غزه اعلام کردند. این حضور فراگیر مردم در خیابان‌ها به مناسبت حملات مداوم صهیونیست‌ها به این ناحیه بود.

تظاهرات پرشور در شهر پاریس

تظاهرات پاریس با حضور گسترده شهروندان فرانسوی، اعتراض به حملات به مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را به تصویر کشید. در این رویداد، شعارها و پرچم‌های فلسطین به وضوح دیده می‌شدند.

تجمعات در لیون

شهر لیون نیز شاهد تظاهرات حمایتی از مردم فلسطین بود. در این تجمعات، مردم با داشتن پرچم‌های فلسطین و سر دادن شعارهای حمایتی از فلسطینیان، نشان دادند که پشتوانه‌ای قدرتمند در حمایت از حقوق مردم غزه هستند.

اعتراض اندونزی‌ها در خیابان‌ها

امروز شنبه، هزاران نفر از مردم اندونزی نیز در خیابان‌ها به حمایت از مردم غزه پرداختند و همزمان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، خواستار پایان جنگ شدند.

نشانه‌های تجمع در اندونزی

خبرگزاری فرانسه تصاویری از تجمع اعتراضی مردم در شهر «دپوکا» اندونزی منتشر کرد. در این تجمعات، مردم پلاکاردهای حمایتی با عباراتی چون «به محاصره غزه پایان دهید» و «کشتن فلسطینیان را متوقف کنید» حمل می‌کردند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدا به ۲۲۷۲۲ نفر رسیده و ۵۸۱۶۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند. این وزارتخانه اطلاعات جدیدی از ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد و به شدت محکوم بهره‌بردن رژیم اشغالگر از خشونت در غزه بود.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours