حمله به پایگاه جاسوسی آمریکا در عمق سوریه

Estimated read time 0 min read

حمله به پایگاه هیمو: گزارش شبکه المیادین

بامداد پنجشنبه، شبکه المیادین گزارش داد که مقاومت عراق با استفاده از پهپاد، به پایگاه هیمو که متعلق به اشغالگران آمریکایی در سوریه واقع شده، حمله کرده است. این حمله به نظر می‌رسد جزء اقدامات هوشمندانه مقاومت عراق در مقابل تجاوزات اشغالگران است.

گزارشات از حمله

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی را نقل قول کرده و اطلاعاتی از وقوع حمله به پایگاه نظامی آمریکا در سوریه ارائه داده است. این اقدام همزمان با تجاوز نظامی به یمن رخ داده و اهمیت استراتژیکی آن را بیشتر می‌کند.

هدف حمله: پایگاه هیمو

به گزارش شبکه المیادین، مقاومت اسلامی عراق با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به پایگاه هیمو حمله کرده است. این پایگاه جاسوسی آمریکا در غرب فرودگاه قامشلی واقع شده و حتی عناصر رژیم صهیونیستی نیز در آن حضور دارند.

دومین حمله به پایگاه هیمو

به گفته رسانه عراقی صابرین‌نیوز، این حمله دومین اقدام از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه است. اطلاعات بیشتری از جزئیات حمله و خسارات آن هنوز منتشر نشده‌اند.

تلاش‌های مقاومت عراق

مقاومت اسلامی عراق تاکنون به ده‌ها حمله پهپادی و راکتی به پایگاه‌های آمریکا در شرق و شمال شرق سوریه و در غرب و شمال عراق پرداخته است. این مقاومت آمریکا را مسئول اصلی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌داند و تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه، به حملات خود ادامه خواهد داد.

پشتوانه مردم غزه

این گروه پیش‌تر نیز اعلام کرده بود که به همراه مردم غزه، در اقدامی حمایتی از مقاومت عراق و مقابله با اشغالگری آمریکا در منطقه، ۳ پایگاه در سوریه را هدف قرار داده است.

با پیشبرد این اقدامات، مقاومت عراق نه تنها به دفاع موثر اقدام می‌کند بلکه با هوش و استراتژی، توانسته است تاکتیک‌های خود را با موفقیت اجرا کند و در جلب تأیید و حمایت جهانی نیز موفقیت‌های چشمگیری حاصل کند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours