یمن حمله به کشتی آمریکایی در خلیج عدن را تأیید کرد

Estimated read time 0 min read

در پی حمله به یک کشتی آمریکایی در خلیج عدن، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، سرتیپ یحیی سریع، اعلام کرد که عملیات نظامی با موشک‌های دریایی با دقت بسیار به یک هدف آمریکایی اجرا شده است.

منابع اطلاع‌رسانی نظامی یمن افزوده‌اند که خدمه کشتی آمریکایی توجهی به هشدارهای صادره از سوی نیروهای یمن نداشته و به همین دلیل هدف حمله قرار گرفته است.

تهدید به پاسخگویی به حملات آمریکا و انگلیس

سریع هشدار داده که پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس از جانب یمن حتماً صورت خواهد گرفت و هر گونه حمله جدید، بدون پاسخ و مجازات باقی نخواهد ماند.

تداوم حملات دریایی در دفاع از مقدسیت‌ها

یمن تصریح کرده است که تدابیر دفاعی در دریاهای سرخ و عرب تا زمان توقف حملات نژادپرستانه به غزه ادامه خواهد داشت.

موقعیت موشکی یمن و نقض آمریکا و انگلیس

سازمان تروریستی «سنتکام» اعلام کرد که نیروهای یمن یک موشک کروز ضد کشتی را به سمت یک ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ شلیک کرده‌اند. این تصریحات در حالی انجام شد که آمریکا و انگلیس در تلاش برای متوقف کردن حملات یمن به کشتی‌های اسرائیلی و عازم فلسطین اشغالی در دریای سرخ مشغول به فعالیت هستند.

استمرار حمایت یمن از مردم غزه

سخنگوی جنبش انصارالله، محمد عبد السلام، تأکید کرد که حملات یمن به کشتی‌های اسرائیلی و عازم فلسطین اشغالی در دریای سرخ به دلیل توقف حمایت‌های یمن از مردم غزه ادامه خواهد یافت.

درخواست برای پایان حملات جنایتکارانه

عبدالسلام اعلام کرد که تلاش یمن درخواست پایان حملات جنایتکارانه به غزه و وارد کردن کمک‌های انسان‌دوستانه، از جمله غذا و دارو به این منطقه است.

مندرجات پایانی

با ادامه این تدابیر دفاعی و اقدامات نظامی، یمن اظهار داشته است که تمام اقدامات خود را در چارچوب حق دفاع از خود و مقابله با تجاوز‌های آمریکا و انگلیس انجام می‌دهد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours