حکمیت وزارت ورزش در اختلاف جدید ژیمناستیک

در پی ایجاد تنش‌های جدید در فدراسیون ژیمناستیک، وزارت ورزش و جوانان ایران وارد عمل شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش به اختلافات در فدراسیون ژیمناستیک در استان لرستان ورود کرده است.

بحران مدیریتی در فدراسیون ژیمناستیک

فدراسیون ژیمناستیک ایران از زمان بازگشت زهرا اینچه درگاهی به مدیریت، شاهد تغییراتی در هیئت‌های استانی بوده است. این تغییرات منجر به بروز اختلافاتی شده است که نیاز به دخالت وزارت ورزش را ایجاب کرده است.

حکم انتصاب اینچه درگاهی در هاله‌ای از ابهام

یکی از موارد اختلافی، حکم انتصاب سعید بیرانوند به سرپرستی هیئت ژیمناستیک استان لرستان توسط اینچه درگاهی است. این حکم در حالی صادر شده که به گفته اداره کل ورزش و جوانان لرستان، هیچ پیشنهادی برای انجام تغییرات از سوی آنها ارائه نشده بود.

واکنش‌های متفاوت به حکم صادره

حمزه امین‌منش، رئیس هیئت ژیمناستیک لرستان، این حکم را بدون پشتوانه قانونی دانسته و تاکید کرده که هیچ تغییری در هیئت لرستان صورت نگرفته است. از طرف دیگر، سید آرش قیاسیان، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، بر لزوم تطبیق برداشت‌های حقوقی و نظرات اعضای مجمع استانی تاکید کرده است.

نقش حکمیت وزارت ورزش در حل اختلاف

برای رسیدگی به این اختلافات، دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و وزارت ورزش ایران نقش حکمیت را بر عهده گرفته‌اند. آرش فرهادیان، مسئول دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، برای تعیین تکلیف این موضوع وارد عمل شده است.

انتظار برای تصمیم‌گیری نهایی

همه طرف‌های درگیر در انتظار تصمیم‌گیری نهایی دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و وزارت ورزش هستند. این تصمیم‌گیری می‌تواند تعیین‌کننده آینده مدیریتی فدراسیون ژیمناستیک و هیئت‌های استانی باشد.

در حال حاضر، اوضاع فدراسیون ژیمناستیک و هیئت‌های استانی در ایران نیازمند یک راه‌حل قاطع و عادلانه است تا اختلافات به نحوی حل و فصل شود که منافع ورزش ژیمناستیک و ورزشکاران حفظ شود.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین


Warning: printf(): Too few arguments in /home/karmay/domains/sobh-online.ir/public_html/wp-content/themes/ace-news/inc/template-tags.php on line 67

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *