درگذشت بازیکن شیرازی تیم ملی فوتبال بانوان در سانحه تصادف

Estimated read time 0 min read

در شبی تاریک از زندگی، ملیکا محمدی، هافبک شیرازی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، در حادثه تصادف فراریابی بر اثر واژگونی خودرو در جاده ورودی شهر بم، جان خود را از دست داد.

هم‌تیمی‌های زخمی؛ بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی

در این حادثه تلخ، دو هم‌تیمی ارجمند از تیم ملی، بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی، مصدوم شده و به مراکز درمانی انتقال یافتند. زهرا و بهناز، همراه با تمام احسان‌های فوتبالی ملیکا، حالا با زخم‌های جسمی و روحی جنگیده و در بیمارستان پاستور بم درمان می‌شوند.

علت حادثه؛ یک سرنشین از دست داده شد

رئیس اورژانس بم درباره علت وقوع حادثه اظهار کرد: “ناپیشنهادهای توجه به جلو، خستگی راننده، و خواب‌آلودگی او به عنوان دلایل اصلی واژگونی خودرو بیان شده‌اند.” این تراژدی یکی از پرچمداران واعظ و شاعر فوتبال ایران را از ما گرفته است.

افترا به زندگی؛ انعکاسی از غم در دنیای ورزش

با درگذشت ملیکا محمدی، دنیای ورزش به یکی از پرافتخارترین بازیکنان خود افتخار گماشت. این اتفاق تلخ بر همگان تأثیرگذار بوده و در افکار هواداران و هم‌تیمی‌ها غم و افترا به زندگی را ایجاد کرده است.

انعکاس در رسانه‌ها و جامعه

خبر درگذشت ملیکا محمدی به سرعت در رسانه‌ها و جامعه جا افتاد و بازتاب فراوانی به همراه داشت. واقعه تلخ و دردناک حادثه، جلوه مضمونی از زندگی در دنیای ورزش را نشان داد و به عنوان یک دلنوشته در تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد.

با وداع با یک پرنده فوتبالی، خاطراتی از شجاعت و الماس‌هایی از تلاش در دل همه‌ی ما باقی خواهد ماند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours