کارمند و کارچاق‌کن در اداره آبفای رباط‌کریم دستگیر شدند

Estimated read time 0 min read

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم به گزارش‌ها پیرامون دستگیری یک کارمند و یک کارچاق‌کن در اداره آبفای شهرستان پرداخته و از جلوگیری از تخلفات مربوط به انشعابات غیرمجاز خبر داده است.

محمد یوسف‌وند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم، در گفت‌وگویی اعلام کرد: “با پیگیری‌های ما در جهت مبارزه با فساد و تخلفات اداری، یک پرونده در اداره آبفای شهرستان تشکیل شده که به دنبال آن، یک کارمند این اداره به همراه یک نفر کارچاق‌کن دستگیر شدند.”

انشعابات غیرمجاز و پیامد‌های آن

یوسف‌وند با ابراز نگرانی از حجم زیاد اعطای انشعاب غیرمجاز اظهار کرد: “این مسئله می‌تواند یکی از علل کمبود آب در برخی مناطق شهرستان رباط‌کریم باشد و در تابستان امسال خسارات به مردم و تاسیسات آب و فاضلاب وارد کرده است.”

پیگیری و رسیدگی به پرونده

دادستان اعلام کرد: “پرونده هنوز باز است و رسیدگی‌ها به آن ادامه دارد. احتمالاً در آینده نیز دستگیری‌های بیشتری در این زمینه صورت خواهد گرفت و به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.”

هشدار به مقامات اداری

یوسف‌وند با تأکید بر اینکه انشعابات به حقوق عامه مردم مرتبط است، از مقامات اداری خواست تا با همکاری دستگاه‌های مربوطه جدیت کنند و در مقابل اعطای مجوزهای غیرمجاز و انشعابات غیرمجاز، با حزم و سختی مقابله کنند.

حمایت از گزارش‌دهندگان

دادستان به همگان توصیه کرد: “گزارش انشعابات غیرمجاز از سوی مردم مهم و ضروری است. همچنین، خود مردم نیز نباید در مواجهه با تخلفات و کارچاق‌کن‌ها به آن‌ها پر و بال دهند، چرا که این اقدامات غیرقانونی و غیرشرعی هستند و مجازات‌های مرتبط با آن در قوانین تعیین شده است.”

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours