لاپید خطاب به کابینه نتانیاهو: شما ننگ اسرائیل هستید

Estimated read time 0 min read


در یک سخنان پررنگ و تند، «یائیر لاپید»، رهبر احزاب مخالف روز یکشنبه به کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقادات شدیدی وارد کرد و اظهار کرد که این کابینه ننگ اسرائیل است.

تنش‌ها در نشست‌های کابینه

لاپید با ابراز نگرانی از تنش‌ها و درزهای مکالمات در نشست‌های کابینه، اعلام کرد: «تمام نشست‌های کابینه یا کابینه امنیتی با درز مکالمات یا تنش‌ها بین وزرا به پایان می‌رسد».

ننگ برای ملت اسرائیل

در ادامه اظهارات خود، لاپید به کابینه نتانیاهو خطاب کرد و گفت: «شما ننگی برای ملت اسرائیل هستید». این انتقادات نشان‌دهنده نگرانی‌ها و نظرات منفی احزاب مخالف درباره عملکرد و سیاست‌های کنونی رژیم صهیونیستی است.

نقدهای رسانه‌های اسرائیلی

روزنامه تایمز اسرائیل نیز از این انتقادات گسترده به نتانیاهو گزارش داده و توهم ترمیم کردن او به سیاست‌های تحریف‌شده و شخصیت بدش را به شدت مورد تردید قرار داده است. رسانه عبری همچنین به تصور نتانیاهو درباره مذاکرات دوکشوره‌ای اشاره کرده و تأکید کرده که این اظهارات بی‌فایده هستند و اعتماد به این ادعاها نباید وجود داشته باشد.

نتانیاهو در واکنش به صحبت‌های بلینکن

نتانیاهو، در واکنش به صحبت‌های وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن درباره تشکیل کشور فلسطین، اظهار کرده بود که او باید حتی به دوستان خود «نه» بگوید. این اظهارات نشان‌دهنده مخالفت نتانیاهو با هرگونه تغییرات بزرگ در سیاست‌های رژیم است.

ناامیدی مردم اسرائیل از نتانیاهو

تایمز اسرائیل در پایان گزارش خود به مردم امریکا اطلاعات داده که باید ناامیدی مردم اسرائیل از اعتماد کورکورانه به نتانیاهو را در نظر بگیرند. این روزها نتانیاهو با تغییرات جنگ و اتهامات به او، اعتماد عمومی را از دست داده است و آینده او در سیاست به چالش کشیده می‌شود.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours