مذاکره هند با ایران برای ازسرگیری واردات نفت

Estimated read time 0 min read

منابع هندی اعلام کرده‌اند که هند علاقه دارد واردات نفت از ایران را از سر گیری کند. در جلسات دوجانبه اخیر بین وزرای خارجه دو کشور، این موضوع مورد بحث قرار گرفته است.

با تشدید تنش‌ها در دریای سرخ و خلیج عدن، هند در حال بررسی ازسرگیری واردات نفت از ایران است. منابع اظهار داشته‌اند که این مسئله در جلسات اخیر پس از سفر وزیر امور خارجه هند به ایران مورد بررسی قرار گرفته است.

تغییر در الگوی واردات نفت هند

به دلیل تحریم‌ها، هند در حال حاضر هیچ نفتی از ایران نمی‌خرد. این کشور پس از برداشت تحریم‌های نفتی ونزوئلا، به دنبال تغییر در الگوی واردات نفتی خود است.

بررسی اقدامات حاکمیت هند در قبال تجارت نفت

مقامات هندی اعلام کرده‌اند که شرایط جریان نفت خام را با دقت زیر نظر دارند و پیشنهادهایی برای ازسرگیری واردات نفت از ایران در حال بررسی است.

مواجهه با چالش‌های جدید در حمل‌ونقل نفت

تهدیدهای یمن به کشتیرانی در دریای سرخ، چالش جدیدی برای حمل‌ونقل نفت به هند ایجاد کرده است. هند به دنبال راهکارهایی برای مقابله با این چالش‌ها و ازسرگیری تجارت با ایران است.

تغییر در منابع واردات نفت هند

هنگامی که هند به مدت بیش از یک سال نفت خام را از روسیه خریداری کرد، حالا به‌دنبال ازسرگیری تجارت با شرکای قدیمی خود در غرب آسیا، به ویژه ایران، می‌باشد.

پیگیری ایران برای افزایش صادرات نفت

ایران همواره تمایل داشته است که صادرات نفت خود به هند را افزایش دهد. با توجه به نقض تحریم‌ها، این کشور به دنبال بازگشت به بازارهای بین‌المللی و تقویت تجارت نفتی خود با هند است.

آینده تجارت نفتی ایران و هند

در پایان، آینده تجارت نفتی ایران و هند به نقل از منابع هندی که در جلسات حضور داشته‌اند، مورد بررسی و تداول قرار گرفته است و پیشنهادها برای ازسرگیری واردات نفت خام از ایران در دست بررسی است.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours