نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

Estimated read time 1 min read

نهایتاً نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای رشته مربی امور آموزش معلولین اعلام شد. این اطلاعات از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir قابل مشاهده است.

فرآیند ثبت‌نام و آزمون استخدامی از تاریخ ۱۷ شهریور آغاز شد و تا تاریخ ۲ مهر ادامه یافت. در این آزمون که جهت جذب یک‌هزار مربی امور آموزش معلولین برگزار شد، تعداد ۲۴۱۶ نفر ثبت‌نام کردند.

انتخاب اولیه و ارزیابی تکمیلی

در مرحله اولیه، ۱۱۵۹ نفر نمره علمی لازم را کسب کردند. این گروه شامل ۹۰۹ خانم و ۲۵۰ آقا می‌باشد. مراحل ارزیابی تکمیلی جهت این افراد ادامه خواهد داشت.

اعلام نتایج نهایی

نتایج نهایی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی جهاد دانشگاهی در سایت https://hrtc.ir قابل مشاهده است. متقاضیان موفق می‌توانند با مراجعه به این سایت، وجود نام خود در لیست نهایی را بررسی و مراحل بعدی استخدام را ادامه دهند.

مراحل بعدی استخدام

اعلام شده است که متقاضیان قبول شده در نهایت می‌توانند جهت طی مراحل بعدی استخدام، اعم از گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی برای شرکت در دوره‌های مهارت‌آموزی اقدام نمایند.

با نگاهی به این فرایند جذاب و موفق، امیدواریم که متقاضیان انتخاب شده با موفقیت در مسیر حرفه‌ای خود قدم بگذارند و به ارتقاء سطح آموزش و پرورش در کشورمان کمک کنند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours