واکنش مدیرعامل آلومینیوم به درخواست استقلال برای جذب 2 بازیکن

Estimated read time 1 min read


در روزهای اخیر، خبرهایی درباره تمایل باشگاه استقلال برای جذب دو بازیکن از آلومینیوم اراک منتشر شد. مدیرعامل این تیم، محمد رجائیان، در مورد این اخبار واکنش نشان داده و به برخی مسائل مهم پرداخته است.

تمایل باشگاه‌ها به جذب بازیکنان

رجائیان اظهار کرد: “خیلی از باشگاه‌ها برای جلب 6-5 بازیکن، از جمله مهدی لیموچی و محمد مهدی لطفی، درخواست داده‌اند. این درخواست‌ها به صورت کتبی و شفاهی ارائه شده اما با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، هیچ بازیکنی جدا نمی‌شود.”

تصمیم سرمربی و تأثیر آن بر جلب بازیکنان

وی افزود: “وقتی سرمربی موافق نباشد، ما نیز باید تصمیم او را در نظر بگیریم. حسینی این بازیکنان را به طور هدفمند به آلومینیوم آورده است و هنوز تا کنون هیچ تصمیمی از سوی او درخصوص جدا شدن بازیکنان اتخاذ نشده است.”

مشکلات پنجره نقل و انتقالات و شکایت بازیکن خارجی

در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، رجائیان اظهار داشت: “ما هیچ مشکلی درمورد بازیکن خارجی سابقمان نداشتیم. در مدت حضور من به عنوان مدیرعامل، یکی از چالش‌های اصلی ما همین مسئله بوده است.”

توضیحات درباره شکایت بازیکن خارجی

رجائیان با تأکید بر شفافیت قراردادها، اظهار کرد: “فقط به خاطر سهل‌انگاری‌هایی که اتفاق افتاده و همچنین عدم عمل به قول و قرارهایی که داده شده و انجام نشده، دچار این چالش شده‌ایم. از هواداران باید به خاطر این اتفاق عذرخواهی کنم.”

سخن درباره موانع مالی و پرونده بازیکنان مصدوم

در خصوص مسائل مالی و پرونده بازیکنان مصدوم، او اظهار کرد: “هنوز به تصمیم نهایی درباره جدا شدن مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نرسیده‌ایم اما این دو بازیکن به دلیل مصدومیت قادر به ادامه همکاری نخواهند بود. باید در این مورد جوانمردی فوتبال را رعایت کنیم.”

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours