پایش سایبری ۵۰۰ تارنمای حرمت‌شکن

Estimated read time 0 min read

در یک گام موثر به سوی حفظ حرمت و اراده ملت ایران، پلیس فتا با بررسی گسترده در فضای مجازی، به شناسایی و پیگیری ۵۰۰ وبسایت حاوی محتوای توهین‌آمیز به شهدا پرداخته و اقدامات متنوعی انجام داده است.

پایش سایبری: دستگیری، احضار و اخذ تعهد

در جریان این عملیات، ۵۰۰ تارنما که به توهین به ساحت مقدس شهدا پرداخته بودند، مورد احصاء و پایش سایبری قرار گرفتند. این تدابیر شامل دستگیری، احضار و اخذ تعهد از متخلفان می‌شد که با هماهنگی با مراجع قضائی و همکاری با سایر دستگاه‌های امنیتی صورت گرفت.

هماهنگی با دستگاه‌های قضائی

بر اساس گزارشات اداره پلیس فتا، بیش از ۱۰۰ تارنما با هویت معلوم در داخل کشور شناسایی شده و موضوع به رسیدگی قضائی ارجاع شده است. همچنین، متخلفان با تذکر و حذف محتوای مجرمانه مورد اقدام قرار گرفته‌اند.

نقش کاربران فهیم

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا از همراهی و همکاری کاربران فهیم و ولایت‌مدار در شناسایی و معرفی عوامل هنجارشکن به این پلیس قدردانی کرده و اهمیت همگانی در مقابله با هرگونه تخلف ارتباطی را تأکید نموده است.

خلاصه

این اقدامات به‌عنوان یک گام مهم در جهت پیشگیری از توهین به مقدسات و حفظ حرمت، نشان از تصمیم قاطع پلیس فتا برای حفظ امنیت اجتماعی و فضای مجازی دارد. این نهاد امنیتی با پشتوانه‌ی افراد فهیم و انقلابی از همگان دعوت می‌کند تا در این راه همراهی کرده و هرگونه تخلف اینترنتی را گزارش دهند.

پایان

اقدامات پلیس فتا در خصوص پایش سایبری و مقابله با توهین به مقدسات، یک گام مثبت واجتناب‌ناپذیر به سوی حفظ اراده ملت و حریم مقدسات است. این تدابیر نه تنها نماد حمایت از شهدا بلکه اقدامی سازنده در جهت حفظ امنیت و اراده ملت ایران محسوب می‌شوند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours