گیشه سینماها: رکوردشکنی “تگزاس 3” و “خجالت نکش 2” در میان نبرد تنگاتنگ مدعیان!

Estimated read time 0 min read

فروش سینمای ایران از 400 میلیارد تومان عبور کرد. در حالی که پرفروش‌های هفته‌های گذشته نیمی از فروش خود را تجربه می‌کنند، “تگزاس 3” و “خجالت نکش 2” به عنوان رقبای جدید، گوی سبقت را از مدعیان پیشین ربودند.

“تگزاس 3” در صدر جدول: این فیلم با فروش بیش از 24 میلیارد تومان در صدر جدول پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت. “تگزاس 3” که اکران خود را با تاخیر به دلیل حادثه ناگوار برای رئیس جمهور آغاز کرده بود، در مجموع به فروشی بیش از 51 میلیارد تومان رسیده است.

“خجالت نکش 2” در رتبه دوم: این کمدی پرفروش در کمتر از 4 روز به فروش 5 میلیارد و 90 میلیون تومان دست یافت و جایگاه دوم جدول را از آن خود کرد.

افت فروش “مست عشق”: به نظر می‌رسد “مست عشق” به کارگردانی حسن فتحی، روزهای اوج خود را پشت سر گذاشته است. این فیلم در هفته گذشته با کاهش 50 درصدی فروش، به فروشی بیش از 3 میلیارد تومان دست یافت.

“تمساح خونی” همچنان پرفروش: این فیلم که عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 1403 را یدک می‌کشد، در رده چهارم جدول قرار دارد و در مجموع به فروشی بیش از 153 میلیارد تومان رسیده است.

“سال گربه” و “بی بدن” در رده‌های بعدی: “سال گربه” با 1 میلیارد و 666 میلیون تومان و “بی بدن” با 693 میلیون تومان در رده‌های پنجم و ششم قرار دارند.

ورود رقبای جدید: “عطرآلود” و “آسمان غرب” در رده‌های هفتم و هشتم جدول قرار گرفتند. “قلهک” و “ایلیا؛ جستجوی قهرمان” نیز در رده‌های نهم و دهم جای دارند.

کاهش چشمگیر فروش “نیلگون” و “تاوان”: این دو فیلم در رده‌های دوازدهم و سیزدهم جدول قرار گرفتند و با کاهش قابل توجهی در فروش خود روبرو شدند.

“نوروز” و “پرویز خان” در رده‌های پایینی: “نوروز” در رده چهاردهم و “پرویز خان” که به صورت اینترنتی نیز اکران شده، در رده آخر جدول قرار دارند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours