مهلت ثبت نام 2خودروی داخلی در سامانه یکپارچه تا فردا

در چارچوب برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا، این شرکت اقدام به عرضه 2 محصول به صورت فروش فوق العاده کرده و متقاضیان تا روز شنبه فرصت دارند تا در سامانه یکپارچه ثبت نام نمایند.

طرح‌های مختلف با تخفیفات ویژه

برنامه تولید گروه سایپا به منظور تنظیم بازار خودروهای سواری و همچنین ایجاد تسهیلات برای متقاضیان خودرو، فرصت‌های متنوعی ارائه کرده است. طرح‌های عرضه شده شامل طرح عادی، خودروهای فرسوده (تحت شرایط تأیید ستاد نوسازی)، و طرح حمایت از خانواده و جوانان مستقر (بر اساس شرایط مقرر توسط سازمان ثبت احوال کشور) می‌شوند.

تخصیص خودرو بر اساس طرح حمایت از خانواده و جوانان

اهمیت مهمترین نکته در انتخاب طرح، تعهد متقاضی به انتخاب صحیح طرح و مسؤولیت اشتباه در این انتخاب می‌باشد. تخصیص خودرو بر اساس ماده 12 قانون حمایت از خانواده و جوانان است.

ویرایش ثبت‌نام و مسؤولیت متقاضی

ویرایش ثبت‌نام در این مرحله هیچگونه حقی را برای متقاضی جهت دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند و تعهد خودروساز فقط پس از قطعی کردن ثبت‌نام و واریز وجه متقاضی در زمان مقرر توسط شرکت، معتبر خواهد بود.

خودروهای عرضه شده و زمان تحویل

با توجه به اطلاعات اعلام شده توسط شرکت سایپا، در این مرحله، خودروهای کوئیک GX-L و کوئیک GXR-L به صورت فروش فوق العاده با تحویل حداکثر سه ماهه و پیش‌فروش فصل‌های بهار تا زمستان 1403 عرضه می‌شوند.

شرایط ثبت نام و انتخاب خودرو

تمامی متقاضیان با شرایط لازم می‌توانند در سامانه یکپارچه ثبت نام و تغییر نوع خودرو را انجام دهند. مرحله دوم سامانه به معنای انتخاب خودروها بر اساس زمان تحویل مشخص شده برای فصول آینده است.

توجه به زمان واریز و انتخاب محصول

بعد از فراخوان و اعلام شرکت خودروساز، متقاضیان باید به موقع وجه اولیه را واریز کرده و یا مبلغ را تکمیل نمایند. کسانی که پیش‌تر درخواست خرید خودرو در دوره‌های گذشته را ثبت‌نهایی کرده و وجه را واریز کرده‌اند، قادر به انتخاب خودرو نخواهند بود و در این طرح مشمول نمی‌شوند.

دسترسی به اطلاعات و ثبت‌نام

برای راحتی متقاضیان در فرآیند انجام کار، پیشنهاد می‌شود به وب‌سایت شرکت سایپا یا نمایندگی‌های گروه سایپا مراجعه نمایند. در نهایت، توجه به این نکته ضروری است که اطلاعات کلیه متقاضیان مطابق مقررات مربوطه به نهادهای ذیربط ارسال می‌شود.

مهلت ثبت‌نام تا 30 دی ماه 1402

سامانه برای انتخاب خودروها تا ساعت 23:59 روز شنبه 30 دی ماه 1402 در دسترس خواهد بود. این فرصت را از دست ندهید و با ثبت‌نام در سامانه، به خرید خودروی دلخواهتان نزدیک شوید.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا