رحمان عموزاد و چشم‌انداز المپیک پاریس

رحمان عموزاد، کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم ایران، با اجرای برجسته‌ای در مسابقات زاگرب، امکان حضور در المپیک پاریس را متصدی خواهد کرد. این مقاله به تفصیل به مسیر این قهرمان کشتی‌گیر پرداخته و اخبار جدیدی از جهان کشتی‌گیری ارائه خواهد داد.

چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با مسابقات قهرمانی کشور آغاز شده است و رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم از حضور در این مسابقات معاف بوده است. پس از پایان این مرحله، وی به همراه عباس ابراهیم‌زاده به زاگرب سفر خواهند کرد تا مراحل بعدی چرخه انتخابی را طی کنند. این مسابقات، اولین رویداد رنکینگ جهانی از تاریخ چهارشنبه ۲۰ دی ماه خواهد بود.

آینده روشن برای رحمان عموزاد

با توجه به عملکرد برجسته رحمان عموزاد و هم‌تیمی‌اش در مسابقات چرخه انتخابی، کادر فنی نفر اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را انتخاب خواهد کرد. اگر او در این مسابقات مدال کسب کند، نخستین نفر اعزامی به المپیک پاریس از سوی وزن ۶۵ کیلوگرم خواهد بود.

دیگران چه انتظاراتی دارند؟

رحمان عموزاد، در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ موفق به کسب مدال طلا شد اما در سال ۲۰۲۳ این عنوان را از دست داد و پنجم شد. با این حال، در بازی‌های آسیایی هانگژو، او مقابل تومور-اوچیر از مغولستان به مدال نقره دست یافت و نشان داد که همچنان از جمله بهترین کشتی‌گیران جهان است.

به طور کلی، توقع می‌رود که رحمان عموزاد با ادامه پیشرفت خود، به یکی از نخستین نفرات کشور در المپیک پاریس تبدیل شود و نام ایران را با افتخار در این رقابت‌ها به رخ دنیا بکشاند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا