سرما و بارندگی در سواحل خزر و یخبندان در 15 استان


در اطلاعیه‌ای از سوی مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، تغییرات در شرایط جوی 15 استان کشور اعلام شده است. این تغییرات شامل کاهش نسبی دما و بارندگی در برخی مناطق شمالی کشور می‌شود.

صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، اظهار داشته است که در اغلب نقاط کشور، آسمان صاف و آرام بوده و امشب کاهش نسبی دما و بارندگی در سه استان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی‌ها برای روزهای آینده

وی افزوده است که در روز 28 دی نیز، در استان‌های ساحلی خزر، کاهش دما و بارندگی ادامه خواهد داشت. همچنین، پیش‌بینی می‌شود که تا روز جمعه، در ارتفاعات بالا این استان‌ها بارش برفی همراه باشد.

وضعیت جوی در استان‌های دیگر

ضیائیان اطلاعاتی ارائه داده است که در روزهای شنبه و یکشنبه، وزش باد شدید در جنوب شرق و شرق کشور حاکم خواهد بود. این شرایط جوی در نوار شمالی کشور نیز حاکم است. در باقی استان‌ها، دما و شرایط هوایی آرام‌تر خواهد بود.

وضعیت تهران

درباره وضعیت جوی پایتخت، وی اظهار کرد که فردا آسمان تهران نیمه ابری تا گاهی ابری و به تدریج کاهش ابر را تجربه خواهد کرد. همچنین، از جمعه تا یکشنبه، آسمان تهران صاف خواهد بود و دماها در حدود 13 تا 4 درجه خواهد بود.

گزارش از سایر نقاط کشور

وی افزود که بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر، گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود. همچنین، همدان با کمینه دمای 7 درجه زیر صفر و شهرکرد با کمینه دمای 5 درجه زیر صفر، سردترین مراکز استان خواهند بود.

تغییرات در دما در 15 استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزوده است که در روزهای آینده، در 15 مرکز استان، کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود. این شامل همدان، یاسوج، کرمانشاه، مشهد، قزوین، کرج، شیراز، سنندج، شهرکرد، خرم‌آباد، زنجان، تبریز، اردبیل، اراک و ارومیه می‌شود.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا