احضار هاشمی نسب؛ پیگیری‌های رسانه‌ای باشگاه استقلال

Estimated read time 0 min read

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از دیدار استقلال و گل‌گهر، مصاحبه تند مهدی هاشمی نسب، مربی استقلال، واکنش‌های زیادی را در پی‌داشت. این واکنش‌ها به گونه‌ای بود که باعث شد باشگاه استقلال به دنبال پیگیری‌های اخلاقی در این زمینه شود.

حاضری مهدی هاشمی نسب در کمیته اخلاق

قرار است مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال، به زودی در کمیته اخلاق حاضر شده و در خصوص صحبت‌های شب گذشته‌اش توضیحاتی ارائه دهد. این اقدام به منظور روشن‌سازی و بررسی نقدها و انتقادات به وجود آمده است.

وضعیت ابلاغ رسمی حکم به باشگاه استقلال

به گزارش‌ها، تاکنون احضار مهدی هاشمی نسب به باشگاه استقلال از طریق سازمان لیگ ابلاغ نشده است. این نقطه باعث شده که مدیران باشگاه، که از این احضاریه بی‌اطلاع بودند، به دنبال پیگیری مسائل رسانه‌ای مرتبط با این حکم در کمیته اخلاق باشند.

انتقادات باشگاه استقلال از رسانه‌ای شدن حکم

باشگاه استقلال معتقد است که قبل از ابلاغ رسمی حکم، این موارد به رسانه‌ها منتقل نشده و این امر به چشم مسئولان نادرست است. مدیران باشگاه همچنین از نامه‌ها و احکام فدراسیون فوتبال به صورت رسانه‌ای انتقاد کرده و این موضوع را در پیگیری‌های خود به‌عنوان یک مسئله قابل توجه مطرح کرده‌اند.

انتقادات معاون ارتباطات باشگاه در برنامه تلویزیونی

در این راستا، شب گذشته معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال در برنامه زنده تلویزیونی به انتقاداتی نسبت به برخی مدیران فدارسیون فوتبال پرداخت و رفتار آن‌ها علیه باشگاه را مورد بررسی قرار داد.

به نظر می‌رسد که این اقدامات و پیگیری‌ها به منظور حفظ حقوق و شفافیت در مسائل مرتبط با باشگاه استقلال انجام شده و این تاکید می‌شود که مدیران این باشگاه نسبت به مسائل رسانه‌ای و اخلاقی به‌عنوان اموری حیاتی و حساس نگرانی دارند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours