حجت‌الاسلام نجادی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران کرمانشاه منصوب شد

Estimated read time 0 min read

در مراسمی با حضور معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور، حجت‌الاسلام ابوالفضل نجادی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه معرفی شد.

حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور، در این مراسم ضمن اشاره به نقش مهم حوزه‌های علمیه خواهران در ترویج معارف اسلامی و تربیت بانوان فرهیخته، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران مولود انقلاب اسلامی است و پس از انقلاب با تلاش و مجاهدت بانوان فرهیخته، شاهد تاسیس و گسترش این نهاد مقدس در سراسر کشور بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران در حال حاضر دارای 500 مدرسه علمیه، 80 هزار طلبه جاری و ده‌ها هزار فارغ‌التحصیل است، گفت: این بانوان فرهیخته نقش بی‌بدیلی در تحقق دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج ارزش‌های دینی در جامعه ایفا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران در عصر حاضر، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه‌های مختلف از جمله مباحث مربوط به زنان، عفاف و حجاب و خانواده به دنبال ضربه زدن به این نظام هستند و حوزه‌های علمیه خواهران با رسالت خطیری که در این زمینه بر عهده دارند، باید در جهاد تبیین و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نقش‌آفرینی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام عبدالملکی، مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد که حجت‌الاسلام نجادی با استفاده از تجارب و توانمندی‌های خود، در جهت ارتقای سطح علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران این استان و تربیت نسلی عالم، فاضل و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های موثری بردارد.**

در این مراسم همچنین از خدمات حجت‌الاسلام گودرزی، مدیر اسبق حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، تجلیل شد.

امیدواریم با حضور حجت‌الاسلام نجادی در راس مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، شاهد تحولات مثبت و روزافزون در این عرصه مهم باشیم.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours