مهران مدیری به تلویزیون بازمی‌گردد؟

Estimated read time 0 min read

پس از انتشار شایعه‌ها درباره بازگشت مهران مدیری به تلویزیون برای ساخت سریال، ناصر قدیر کاشانی، تهیه‌کننده برنامه “دورهمی”، این ادعا را تکذیب کرد. او اعلام کرد که ۴۵ قسمت از فصل پنجم “دورهمی” آماده پخش است و تحویل صدا و سیما داده شده است.

مسائل حقوقی میان صدا و سیما و مدیری

قدیر کاشانی به شکایت حقوقی صدا و سیما از مهران مدیری اشاره کرده و اظهار داشته که مسئولان حقوقی سازمان در دادگاه از او خسارت‌های ناشی از انتشار ویدئوها در فضای مجازی را مطالبه می‌کنند.

تعهدات ناصر قدیر کاشانی

تهیه‌کننده برنامه “دورهمی” تصریح کرده است که او هیچ تعهدی برای تحویل برنامه به صدا و سیما ندارد و این موضوع در حوزه حقوقی به دادگاه رسیده است. او از شکایت متقابل خود نسبت به صدا و سیما نیز خبر داده است.

نگاه به تصمیم‌گیری دادگاه

ناصر قدیر کاشانی معتقد است که موضوع امکان پخش تصویر مهران مدیری از صدا و سیما ناتمام مانده و این مسئله نیاز به تصمیم دادگاه دارد.

آمادگی برای پخش “دورهمی”

او اعلام کرده که ۴۵ قسمت از فصل پنجم “دورهمی” آماده است اما مسئولان تلویزیون اعلام کرده‌اند که پخش این برنامه به دلیل مسائل حقوقی ممکن نیست و مهران مدیری موظف به پرداخت غرامت مربوطه است.

درباره فیلم “ساعت ۶ صبح” و عدم حضور در جشنواره فجر

با اشاره به فیلم جدید مهران مدیری به نام “ساعت ۶ صبح”، اعلام شده است که این فیلم به دلیل کیفیت حضور در جشنواره فیلم فجر پذیرفته نشده است.

اجرای برنامه “اسکار” در شبکه نمایش خانگی

مهران مدیری در حال اجرای برنامه “اسکار” در شبکه نمایش خانگی است، که نشان از فعالیت‌های تلویزیونی او در حوزه فرهنگ و هنر دارد.

نتیجه‌گیری

مسائل حقوقی میان صدا و سیما و مهران مدیری به یک دادگاه رسیده است و نتیجه نهایی برخی از مسائل هنوز مشخص نشده است. این ماجرا نشان‌دهنده تداخلات میان تولیدکنندگان برنامه و سازمان‌های رسانه‌ای است که در دنیای پویا و پر رقابت تلویزیونی، به وجود می‌آید.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

مطالب مشابه

+ There are no comments

Add yours