آمریکا حملاتی جدید در یمن انجام داد


آمریکا با انجام حملات جدید در یمن، موجب بحران‌های جدیدی در این منطقه شده است. در این گزارش، حملات جدید آمریکا در یمن و عواقب آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حملات جدید آمریکا به صورت یکجانبه در یمن انجام شده و صدای یک انفجار مهیب در ضلع شمالی صنعا، پایتخت یمن، شنیده شده است.

هدف حملات

شبکه المیادین اعلام کرد که حملات هوایی یا موشکی به پایگاه الدیلمی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی صنعا انجام شده است. اطلاعات حاصل از حملات نشان می‌دهد که یک تأسیسات راداری، مورد استفاده نیروهای انصارالله یمن، هدف این حمله بوده است.

تأیید یک مقام آمریکایی

یک مقام آمریکایی به شبکه سی‌ان‌ان اطلاع داد که در حملات جدید در یمن، تأسیسات راداری مرتبط با نیروهای انصارالله یمن هدف گرفته شده است. این حمله به صورت یکجانبه توسط ارتش آمریکا انجام شده و از یک ناو دریایی آمریکایی اجرا گردیده است.

پاسخ نیروهای یمن

بلافاصله پس از حملات، نیروهای انصارالله یمن اعلام کردند که در پاسخ به این حملات، در حال شلیک موشک‌های بالیستیک به سمت مواضع دشمن در آب‌ها هستند.

واکنش گروههای فلسطینی

گروههای فلسطینی اعلام کردند که حمله موشکی نیروهای یمن را محکوم می‌کنند و در همین حال، از مردم یمن حمایت می‌نمایند.

نتیجه‌گیری

حملات جدید آمریکا در یمن، بحران‌های جدیدی را در این منطقه ایجاد کرده و بررسی دقیق‌تری از این عملیات نیازمند است. این حملات می‌توانند تأثیرات گسترده‌ای در تنظیمات سیاسی و امنیتی منطقه داشته باشند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا