احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی و تداوم مواج و متلاطم بودن سواحل استان تا روز جمعه خبر داد.

طلیعه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمالی تا روز جمعه است و در این مدت شاهد مواج و متلاطم بودن سواحل استان خواهیم بود.

وی افزود: در ساعاتی از امروز تا اوایل شب، با رشد ابر در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات شرقی استان، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

محمدی با بیان اینکه آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط همراه با گرد و خاک خواهد بود، گفت: امروز تا اوایل شب در ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر با احتمال رخداد ناپایداری موقت جوی وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر جهت وزش باد را غالباً شمال غربی تا شمالی با سرعت 12 تا 38 گاهی تا 44 و در سواحل و روی دریا 16 تا 44 گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعات پیش بینی شده اعلام کرد.

وی همچنین ارتفاع موج دریا را 90 تا 180 گاهی تا 210 سانتی متر و در سواحل جنوبی در برخی ساعات 120 تا 270 سانتی متر پیش بینی کرد.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا