شناسایی ۱۸۵ هزار نفر واجد شرایط در حوزه انتخابیه شمال اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: از 260 هزار نفر جمعیت شمال اردبیل 185 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز هستند.

رضا قاسمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده و تمام تمهیدات برای برگزاری پرشور آن مهیاست.

وی با بیان اینکه در این حوزه 185 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، تصریح کرد: امیدواریم روز جمعه با حضور پرشور مردم مغان شاهد برگزاری جشن سیاسی در این منطقه باشیم.

قاسمیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ نقصانی در برگزاری انتخابات در این حوزه وجود ندارد و ما برای برقراری امنیت بیشتر انتخابات تلاش کردیم تا با رفع دغدغه‌های نامزدها و طرفداران آنها زمینه حضور مردم با بالاترین اعتماد را در این رقابت‌ها فراهم کنیم.

وی از افزایش تعداد ناظران و بازرسان انتخابات در این حوزه خبر داد و گفت: حتی پیش‌بینی شده نماینده نامزدها از اول تا آخر انتخابات در روز جمعه 21 اردیبهشت پای صندوق رای حاضر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه تمام اقلام انتخاباتی برای برگزاری سالم و متقن انتخابات در شمال استان اردبیل مهیاست، گفت: 6 هزار نفر نیز برای برگزاری این انتخابات سازماندهی شده‌اند و با ارائه آموزش‌های لازم هیچ نگرانی از بابت برگزاری پرشور انتخابات در این حوزه نداریم.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات 21 اردیبهشت ماه در این حوزه فراهم شده تا در 276 شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا