سارقان 10 میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با 53 فقره سرقت به ارزش 10 میلیارد ریال در شهر تبریز خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع جرم و بررسی صحنه‌های سرقت دریافتند که تمامی این سرقت‌ها به یک شیوه صورت گرفته است. در ادامه با جمع‌آوری آثار و ادله لازم در کمترین زمان ممکن هویت 2 نفر از سارقان را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با مشخص شدن هویت سارقان، متهمان در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سردار محمدی اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه کیفری موثر در رابطه با سرقت هستند.

وی ادامه داد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند، اما پس از روبرو شدن با شواهد و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان، به 53 فقره سرقت به ارزش 10 میلیارد ریال در شهر تبریز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری مالخر در این رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسایی مال‌باختگان، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا