البخیتی: بی‌صبرانه منتظر ورود مستقیم آمریکا و انگلیس به جنگ بودیم

یکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، محمد البخیتی، اظهار کرده که یمن برنامه‌هایی دارد که مستقیماً باعث تشدید تنش‌ها با آمریکا می‌شود. او افزوده که مردم یمن با بی‌صبری منتظر ورود مستقیم آمریکا و انگلیس به جنگ بودند.

البخیتی، در مصاحبه با شبکه المیادین، تأکید کرد که یمن قوانین جدیدی برای درگیری در منطقه دریای سرخ ایجاد کرده است و این قوانین ثابت و دائمی هستند. او با تشکر از حمایت‌های فلسطین افزود: “شما مردم یمن را یکپارچه کردید و این امت را گرد هم آوردید.”

البخیتی این اظهارات را پس از حملات صبح امروز آمریکا و انگلیس به یمن انجام داد. این حملات به دلیل مخالفت نیروهای نظامی یمن با عبور کشتی‌های اسرائیلی از دریای سرخ صورت گرفته بود.

او ادامه داد: “عملیات‌های نظامی ما در عمق اسرائیل و دریای سرخ خسارات زیادی به آمریکا و انگلیس وارد کرده است. ما حتماً باید انتقام این اقدامات را بگیریم.”

البخیتی از آمریکا و انگلیس خواست تا محاسبات خود را بازنگری کنند و از تجربیات گذشته خود استفاده کنند. او در پایان تأکید کرد: “نبرد ما با مردم آمریکا و انگلیس نیست، بلکه با باند صهیونیستی حاکم در واشنگتن و لندن است.”

با احترام ، مجله خبری صبح آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا